anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Este vreo problemă în sistem cu reîncărcările?

PaulaaPopescu
Junior

Am încărcat acum aproximativ o oră de la un punct de ziare cartela prepay cu 5 euro, direct pe număr cu opțiune. Nu am primit niciun mesaj ca a fost încărcat numărul, am verificat, numărul este corect și pe bon scrie tranzacție reușită. Este vreo problemă în sistem cu reîncărcările? 

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@PaulaaPopescu: Bun venit în Comunitate. Transmite la Serviciul clienți o foto după bon pentru verificări. Poți opta fie pentru adresa de e-mail (serviciul.clienti@orange.ro) sau chat Djingo. Revino pentru alte detalii. 

Bună! Am vorbit din aplicație Orange, prin chat cu cineva, am trimis și bonul reîncărcării. Mi s-a răspuns că se încercă remedierea situației întrucât există un număr mare de reîncărcări. 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

E bine că ai transmis sesizarea. Totuși trebuie așteptat să își urmeze cursul și vei fi anunțată curând când se rezolvă. Să ne anunți și pe noi când s-a rezolvat situația ta. Succes.

S-a rezolvat! Mulțumesc de răspunsuri! O zi frumoasă! 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Excelent. Te așteptăm și cu alte contribuții în Comunitate. Numai bine. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poate fi ceva temporar, dar trebuie să-și reintre în normal. Deci, puțintică răbdare!

Baftă!