anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare la incarcarea prepay de pe abonament

costasgl
Junior entuziast
salutare, incerc sa incarc o cartela prepay de pe un abonament si imi da o eroare constanta, si nu inteleg de ce, semnal am, internet am, abonamentul este achitat la zi, cartela o incarc in fiecare luna, numarul este activ, va rog help.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@costasgl, colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, a fost un incident care a afectat reîncărcările PrePay din My Orange și că se vor efectua corecțiile necesare pentru toți clienții impactați. Ne pare rău pentru această situație și îți mulțumim pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Costasgl!!! Probabil e o eroare in sistem si trebuie sa incerci mai tarziu, cum scrie si acolo.

costasgl
Junior entuziast
salutare, am incercat si acum si acelasi lucru se intampla.

delfinas
#StarMember
Mda, doar cineva de la Orange iti poate raspunde care e cauza acestei erori si cand se va rezolva.

Vrajitoarea
Cunoscător
O fi ceva eroare de sistem, incearca eventual si din aplicatie de pe telefon sau din alt browser, poate reusesti asa

RafaHelper
#StarMember
Salut @costasgl, ‏‏‎ ‎ Daca nu ai reușit sa încarci cartela poți încerca sa ștergi datele de navigare din browser, iar ulterior sa încerci din nou sa încarci cartela. Pentru a sterge datele de navigare in Chrome trebuie sa urmezi pasii de mai jos: - Deschide Chrome. - În dreapta sus, dă clic pe Mai multe (cele 3 puncte aliniate vertical). - Dă clic pe "Mai multe instrumente" apoi "Șterge datele de navigare". - Alege un interval de timp, iți recomand sa alegi "Dintotdeauna" din lista. - Selectează tipurile de informații pe care dorești să le elimini. - Dă clic pe Șterge datele. - Închide si deschide din nou browserul Chrome. ‏‏‎ ‎ Atenție: odată șterse datele, va trebui sa te conectezi din nou la conturile la care erai conectat înainte(email, facebook, my orange, etc) Nu uita sa ne spui daca ai reușit sau nu!

costasgl
Junior entuziast
Revin cu update, incarcarea s-a facut de doua ori, cu aceeasi optiune, eu nu am primit nici un mesaj de confirmare a incarcarii, ci doar unul ca am depasit maximul de incarcari lunare. Am sunat in call center si am cerut lamariri, mi s-a spus ca au avut probleme si ca s-au rezolvat, apoi am cerut ca cea de-a doua incarcare sa fie folosita pentru urmatoarea luna, mi s-a spus ca au inregistrat o sesizare si acum sa vedem mai departe. Totusi mi se pare tare ciudata aceasta intamplare.

DanielaH
Moderator
@costasgl, colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, a fost un incident care a afectat reîncărcările PrePay din My Orange și că se vor efectua corecțiile necesare pentru toți clienții impactați. Ne pare rău pentru această situație și îți mulțumim pentru înțelegere.