la 14-05-2023 06:03 PM - editat ultima oară la 22-05-2023 02:31 PM de DanielaH
Bună ziua!
De ce îmi apare la telefon: Doar apeluri de urgență?
Și cum se poate remedia problema.
14-05-2023 06:09 PM - editat 14-05-2023 06:26 PM
Salut,
Cel mai probabil nu ai semnal.
Posibile cauze:
1. Esti in tara, intr-o zona fara semnal
2. Esti in roaming fara serviciul de roaming, sau din nou, intr-o zona fara semnal
3. Probleme de SIM (SIM defect sau inactiv)
4. Probleme pe cont
5. Probleme telefon sau telefon codat intr-o alta retea decat cea a SIM-ului
In functie de circumstantele tale specifice, poti face o inlocuire de SIM intr-un Orange Shop, sau, daca sunt probleme locale si esti in roaming poti face o selectie manuala de retea, alegand un alt operator de roaming.
Daca esti in tara, poti suna la 300 de pe un alt telefon din Orange, sau +4 0374 300 300 din orice retea (inclusiv din afara), sau, daca esti clienta Orange Romania (NU Communications), intri pe chat-ul Djingo de aici, si faci o sesizare de semnal.
Te asteptam cu ceva mai multe detalii pentru o solutie concreta pentru cazul tau.
la 14-05-2023 06:20 PM
Bună!
Dacă ești în țară, poți încerca ceva.
1.În primă fază, poți încerca printr-un restart la telefon.
2.De asemenea, poți să comuți din setări-conexiuni-rețele mobile , pe mod automat .
3. Poți contacta Serviciul clienți pe chat Djingo sau de pe un alt număr de telefon la numărul 0374300300, apoi 1-2-2 sau 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Să ne spui cum ai făcut!
Baftă!
la 14-05-2023 08:58 PM
Ana, esti pe prepay sau abonament? De cand iti apare acest mesaj? Ai incercat sa efectuezi, totusi, un apel? Ce mesaj primesti?
la 14-05-2023 09:33 PM
Sunt pe prepay.
Am problema de câteva ore.
Am încercat să sun dar îmi apare mesajul: Rețeaua mobila nu este disponibila.
Nici nu pot fi sunată de alte persoane.
la 14-05-2023 09:44 PM
Ai incercat sa pui cartela SIM in alt telefon? Cei din jurul tau, clienți Orange, au aceeași problemă? Dacă e așa, înseamnă că e o problemă de rețea în zonă. Dacă e doar la tine problema, ar putea fi de vina SIM ul.
14-05-2023 11:05 PM - editat 14-05-2023 11:05 PM
De testat:
1. acelasi SIM in alt telefon (orice alt telefon)
2. telefonul cu alt SIM.
Daca SIM-ul functioneaza in alt telefon, problema e la telefon. Daca nu, problema e SIM-ul, sau ceva de la operator (lipsa acoperire, defectiune locala). Caz in care trebuie facuta o sesizare prin mijlocele descrise mai sus.
la 15-05-2023 09:06 AM
Ana, cum mai este situația? Ai făcut o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?
la 15-05-2023 03:10 PM
S-a rezolvat problema asta. Am scos sim-ul si l-am bagat la loc.
Da acum nu se mai deschide telefonul, sau cand se deschide imi apar dungi pe ecran. Nu inteleg ce se intampla, ca nu l-am scapt pe jos.
la 15-05-2023 03:12 PM
Salut Ana,
Ai incercat SIM-ul intr-un alt telefon? Tind sa cred ca problema este de telefon.
la 15-05-2023 03:18 PM
Nu trebuie să-l scapi pe jos neapărat . Poate s-a ars ceva la placa de baza sau la modulul in care e ecranul. Ce telefon e, Samsung?
Bagă cartela in alt telefon și du-l pe cel cu probleme in service, daca mai e in garanție.
la 15-05-2023 04:25 PM
telefonul e huawei nova 8i
15-05-2023 04:48 PM - editat 15-05-2023 04:49 PM
Daca mai e in garanție, merita reparat. Daca nu, cred că se cere altul, nou.
la 16-05-2023 09:04 AM
Ana, să înțeleg că SIM-ul/ rețeaua funcționează? L-ai probat pe un alt telefon?
Deci problema este doar la telefonul Huawei Nova care nu mai pornește? În cazul acesta, așa cum spunea și delfinas, recomandarea este să mergi cu el la un service. Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 22-05-2023 02:28 PM
Buna ziua.
Am revenit cu vesti bune. Am dus telefonul la service si s-a inlocuit display-ul. Azi l-am luat inapoi si merge bine.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor