anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cum pot opri reincarcarea PrePay automata catre un numar portat?

marius_6
Junior
La toate numere de telefon la care am sunat robotul ma pune sa apas nu stiu ce taste dar degeaba! nu pot ajunge la un operator deloc!
24 Răspunsuri 24

Ascary
Campion certificat
Folosește combinația asta după ce suni "195310".

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@marius de ce îți dorești să intri în contact cu un operator? Poți să ne spui despre ce situație este vorba și poate te putem ajuta aici, în comunitate?

marius_6
Junior
Am reincarcat un nr de telefon prepay dupa contul meu orange si i-am dat reincarcare automata lunara! Acum respectivul numar a trecut in alta retea si as vrea sa pot opri aceasta reincarcare automata si nu am de unde!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Poți să intri în legătură cu un consultant de la numărul 0374300300 ( sau 300 de pe un număr Orange) și urmărești de acolo ramura care te interesează ( cum spune robotul), ca să intri în legătură cu un consultant. Mai ai la dispoziție Chat Djingo, de pe site-ul Orange sau chiar din My Orange, din cont (secțiunea contact), etc. Dar poate se rezolvă și de aici, din Comunitate, dar chiar și tu din propriul cont ( debifezi reîncărcarea automată). Baftă!

Jay
Campion certificat
Eu as alege chat-ul Djingo, pentru ca, daca nu stie sa-ti răspundă, iti ofera varianta de a-ti face legătura cu un consultant.. Teoretic ar trebui să poti anula si tu reîncărcarea din My Orange "reîncărcarile mele" https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/reincarcare-automata/index.html

svetalex
Maestru
@marius_6 încearcă să dezactivezi reîncărcarea programată din My Orange secțiunea Reîncărcările mele. Am anexat o captură de ecran. Sper să îți fie de folos

marius_6
Junior
am incercat la reincarcari dar nu imi apare nimic!

svetalex
Maestru
@marius_6 ai selectat în partea de sus „Reîncărcările mele” (este între „Reîncărcări” și „Transfer credit”)? Poți să pui o captură de ecran (să nu uiți să ștergi numerele de telefon/datele cu caracter personal)

eda2k
Cunoscător
@marius_6: Dacă numărul prepay este portat, nu îți mai apare în My Orange, deoarece este în altă rețea. În mod firesc, reîncărcarea ar trebui să înceteze. Încă ți se rețin bani pentru această reîncărcarea prepay ?

imch
Cunoscător certificat
marius_6, iarta-ma ca te intreb, esti sigur ca se mai face reincarcare avand in vedere ca numarul a trecut in alta retea? In mod normal, reincarcarea automata inseamna ca Orange ia bani din contul tau bancar si ii pune pe o cartela pre-pay din propria retea (grosier vorbind, evident). Cartela pre-pay nemaifiind in reteaua Orange, Orange n-ar mai trebui sa ia bani, nu? Adica nu mai are ce sa incarce... zic si eu... Daca ai intrat aici inseamna ca mai ai o cartela sau un abonament Orange, deci mai ai acces la My Orange si la sectiunea de Reincarcare Prepay. Ar trebui sa poti verifica de acolo ce operatiuni se mai fac pe contul tau.

marius_6
Junior
Am mesaj de la Orange primit pe 4 august ca: Numarul prePay xxxxxxx a fost reincarcat cu 6 euro!!!!

imch
Cunoscător certificat
Si in ce data ai portat numarul? Cei 6 EUR ti-au fost luati din contul bancar?

marius_6
Junior
NU! cei 6 euro o sa-i platesc pe factura mea de telefon!

teacher_
#StarMember
Buna ziua! Pentru a va anula reîncărcarea lunara și a evita apelul la Nr 300, aveți opțiunea de încetare a reîncărcării fie din contul meu Orange , secțiunea reîncărcările mele, fie următorii pași: Apelează *100#, serviciul Self Care, și selectează din meniu Reîncărcare Prepay Introdu parola. Dacă ai un cont pe persoană fizică și nu ai o parolă definită, tastează ultimile 6 cifre ale numărului actului personal de identitate, urmate de tasta #. Dacă ai un cont pe persoană juridică și nu ai o parolă definită, tastează ultimile 6 cifre din codul de înregistrare fiscală, urmată de tasta #. După introducerea parolei, alege opțiunea de oprire a reîncărcării lunare programate pentru numărul respectiv. Sper sa te ajute!