la 05-12-2022 07:11 PM - editat ultima oară la 06-12-2022 02:46 PM de DanielaH
Buna !
Au fost probleme cu reincarcarile automate acum la inceput de decembrie ? Am o reincarcare automata care nu s-a efectuat...nu am primit sms-ul prin care sa confirm reincarcarea, in cont ea apare activa si urmatoarea reincarcare este in ianuarie 2023...
Merci, seara buna !
Ana
la 06-12-2022 08:47 AM
Salut!
Există, într-adevăr, o problemă în acest moment. Reîncărcarile setate automat pentru data de 01.12.2022 pentru cartelele PrePay nu s-au efectuat pentru o parte din clienți. Situația este cunoscută și va fi remediată în scurt timp de către colegii noștri.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 05-12-2022 07:50 PM
Salutare!
Eu nu am avut, dar poți pune o întrebare la Serviciul clienți, să nu fie o problemă pe contul tău.
Poți să îi contactezi pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact/ Contactează-ne, din aplicația My Orange sau chiar din secțiunea web a My Orange, numărul 300, etc.
Succes!
la 06-12-2022 02:44 PM
Salut !
Merci, am rezolvat.
Numai bine,
Ana
la 05-12-2022 11:37 PM
@Anna_Marya_85: Bun venit în Comunitate. O opțiune "activă" este neactivată întrucât nu ai avut credit suficient pentru reactivarea acesteia. Dar încărcând direct cu acea opțiune atunci când ai nevoie este cel mai sigur și mai bine. De preferat din contul tău MyOrange. Revino cu detalii dacă ai sau nu resurse disponibile în acest moment.
la 06-12-2022 02:45 PM
Buna,
Merci, am rezolvat. Nu e cazul la mine, eu sunt abonat, incarcam automat un prepay, prin aplicatie.
Numai bine,
Ana
la 06-12-2022 08:47 AM
Salut!
Există, într-adevăr, o problemă în acest moment. Reîncărcarile setate automat pentru data de 01.12.2022 pentru cartelele PrePay nu s-au efectuat pentru o parte din clienți. Situația este cunoscută și va fi remediată în scurt timp de către colegii noștri.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 06-12-2022 02:45 PM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 06-12-2022 02:46 PM
Buna, Daniela,
Da, astept sa se rezolve problema de sistem - reincarea automata ramane activa pentru ianuarie 2023.
Numai bine,
Ana
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor