anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am o reincarcare automata care nu s-a efectuat

Anna_Marya_85
Junior

Buna !

Au fost probleme cu reincarcarile automate acum la inceput de decembrie ? Am o reincarcare automata care nu s-a efectuat...nu am primit sms-ul prin care sa confirm reincarcarea, in cont ea apare activa si urmatoarea reincarcare este in ianuarie 2023...

Merci, seara buna !

Ana

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Există, într-adevăr, o problemă în acest moment. Reîncărcarile setate automat pentru data de 01.12.2022 pentru cartelele PrePay nu s-au efectuat pentru o parte din clienți. Situația este cunoscută și va fi remediată în scurt timp de către colegii noștri.

Mulțumim pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu nu am avut, dar poți pune o întrebare la Serviciul clienți, să nu fie o problemă pe contul tău. 

Poți să îi contactezi pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact/ Contactează-ne,  din aplicația My Orange sau chiar din secțiunea web a My Orange, numărul 300, etc.

Succes!

Salut !

Merci, am rezolvat.

Numai bine,

Ana

FLo1
#StarMember

@Anna_Marya_85: Bun venit în Comunitate. O opțiune "activă" este neactivată întrucât nu ai avut credit suficient pentru reactivarea acesteia. Dar încărcând direct cu acea opțiune atunci când ai nevoie este cel mai sigur și mai bine. De preferat din contul tău MyOrange. Revino cu detalii dacă ai sau nu resurse disponibile în acest moment. 

Buna,

Merci, am rezolvat. Nu e cazul la mine, eu sunt abonat, incarcam automat un prepay, prin aplicatie.

Numai bine,

Ana

DanielaH
Moderator

Salut!

Există, într-adevăr, o problemă în acest moment. Reîncărcarile setate automat pentru data de 01.12.2022 pentru cartelele PrePay nu s-au efectuat pentru o parte din clienți. Situația este cunoscută și va fi remediată în scurt timp de către colegii noștri.

Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator

Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate.

Buna, Daniela,

Da, astept sa se rezolve problema de sistem - reincarea automata ramane activa pentru ianuarie 2023.

Numai bine,

Ana