la 01-07-2023 06:02 PM - editat ultima oară la 05-07-2023 08:44 AM de DanielaH
Am încărcat cartela prepay cu opțiunea de 6€ pe data de 27 iunie, și nu s-au activat. Ce pot face?
04-07-2023 08:25 AM - editat 04-07-2023 08:28 AM
@Georgianaraluca: DA, din păcate ai încărcat cu 6euro CREDIT, și nu ai activat nici o opțiune cu resurse, consumând credit pentru tot ceea ce ai consumat (minute/date mobile). Încărcarea a fost realizată, dovadă că ai primit bonusul de 120GB valabil 60 de zile, însă nefiind activată nicio opțiune cu resurse din creditul încărcat, acesta s-a epuizat. Singura variantă este reîncărcarea cu o nouă opțiune, recomandabil cu resurse, sau activarea uneia din MyOrange sau apelând *100# - SelfCare, imediat după încărcarea cu credit. Vezi să nu ai date mobile active în timpul încărcării pentru a nu diminua creditul. Te așteptăm pe topic pentru alte informații.
la 01-07-2023 06:03 PM
Am încărcat cartela cu opțiunea de 6€ și nu s a activat. Pe data de 27 iunie.
la 01-07-2023 06:05 PM
La 333 ce mesaj primesti? Poti sa atasezi o captura de ecran?
la 04-07-2023 08:19 AM
04-07-2023 08:25 AM - editat 04-07-2023 08:28 AM
@Georgianaraluca: DA, din păcate ai încărcat cu 6euro CREDIT, și nu ai activat nici o opțiune cu resurse, consumând credit pentru tot ceea ce ai consumat (minute/date mobile). Încărcarea a fost realizată, dovadă că ai primit bonusul de 120GB valabil 60 de zile, însă nefiind activată nicio opțiune cu resurse din creditul încărcat, acesta s-a epuizat. Singura variantă este reîncărcarea cu o nouă opțiune, recomandabil cu resurse, sau activarea uneia din MyOrange sau apelând *100# - SelfCare, imediat după încărcarea cu credit. Vezi să nu ai date mobile active în timpul încărcării pentru a nu diminua creditul. Te așteptăm pe topic pentru alte informații.
la 04-07-2023 09:48 AM
Am încărcat cu opțiune direct din aplicație.
la 04-07-2023 10:08 AM
...”cu opțiune” dar opțiune cu resurse sau cu CREDIT? Sunt două variante diferite și găsești descrierea acestora în momentul selecției, dar și în mesajul SMS de confirmare primit ulterior.
la 04-07-2023 10:21 AM
ok. Dar cum s a putut consuma acel credit,când nici nu puteam suna,sau sa folosesc internetul?
la 04-07-2023 10:31 AM
@Georgianaraluca: Cel mai bine era să activezi opțiunea personal și imediat, nu să aștepți să se reactiveze automat. Astfel nu aveai surpriza acestui episod. Consumându-se și un singur cent, opțiunea cu resurse nu a mai putut fi reactivată. Ca să analizezi cum s-a consumat creditul, găsești în MyOrange la ”Detalii convorbiri” desfășurătorul aferent consumului produs din creditul încărcat.
04-07-2023 06:26 PM - editat 04-07-2023 08:19 PM
E o problema. Trebuie sunat la 300 (eventual de pe alt telefon) si cerut creditul inapoi. Opțiunea nu s-a reactivat automat, cu toate ar fi trebuit, si ai incarcat inainte de reactivare.
Deci nu e normal sa nu se reactiveze automat.
Eu n-am avut niciodata problema asta. Si am tot o optiune recurenta. Deci tind sa cred ca a fost o problema pe partea Orange. Ca urmare, trebuie cerut creditul inapoi si activata optiunea manual de la *100#.
la 04-07-2023 08:08 PM
Mulțumesc mult pentru sfat. Am sunat la 300 , și am rezolvat problema. Mi au activat opțiunea cu 6€.
A fost o problema la Orange. Mulțumesc încă o dată.
la 04-07-2023 08:11 PM
Foarte bine! Ma bucur ca s-a rezolvat! 🙂
la 04-07-2023 08:39 AM
Pare ca s-a incarcat cu credit, nu cu optiune. Si nici nu s-a activat o optiune din acel credit. Ai primit vreun mesaj de confirmare a reincarcarii? Daca da, ar fi util de vazut si acela. Dar, momentan, din cate pot eu sa-mi dau seama, s-a incarcat cu credit, care intre timp s-a consumat.
la 01-07-2023 07:08 PM
@Georgianaraluca: Bun venit în Comunitate. După încărcare, ai primit cel puțin un mesaj SMS cu noua opțiune/credit reîncărcat? Dacă ai încărcat online, ai verificat dacă banii de pe card au fost debitați (cheltuiți)? O verificare a creditului actual este indicată: *133# sau la *100# sau din contul tău MyOrange, sau îl poți întreba cu un click pe Djingo, pe chat. Te așteptăm cu informații actualizate ale situației încărcării contului tău.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor