la 09-07-2023 07:57 AM - editat ultima oară la 10-07-2023 08:57 AM de DanielaH
I am reincarcat cuiva cu credit in loc de optiune, cum pot sa anulez incarcare cu credit??
la 09-07-2023 08:44 AM
Salutare!
Dacă nu s-a consumat nimic, luați legătura cu Serviciul clienți prin Chat Djingo sau la 300 și rugați-i să vă facă trecerea la opțiune.
Pe Chat Djingo se poate intra de aici:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Baftă!
la 09-07-2023 10:00 AM
e simplu. suni la 300 si acolo rogi sa anuleze transferul de credit. Daca nu se poate, nu uita ca cel ce are deja creditul isi poate lua direct optiune din contul sau.. *100# Ramura Optiuni Reincarcare
la 09-07-2023 10:01 AM
Salut,
De ce nu activezi mai simplu optiunea dorita pe baza acelui credit? In felul asta nu mai trebuie sa anulezi nimic. Singura conditie e sa nu fi consumat din credit.
Poti face asta fie din contul My Orange pe care e adăugat acel număr, fie de la *100#.
la 09-07-2023 01:51 PM
Din credit, activarea opțiunilor cu resurse este cel mai simplu. "Alege opțiune" pe numărul /contul MyOrange respectiv și activezi opțiunea. Succes.
la 10-07-2023 09:37 AM
Larisa, ai reușit să activezi opțiunea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor