anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] *100# nu mai functioneaza dupa dezactivare YOXO

ionutr
Junior
Dupa ce am dezactivat YOXO si am revenit la prepay nu-mi mai functioneaza *100#. Imi zice "Serviciul este indisponibil. Pentru informatii despre contul tau Yoxo te rugam sa accesezi Yoxo Messenger din aplicatia dedicata.". Cum pot rezolva aceasta problema? Au trecut 6 zile de la dezactivarea YOXO.
6 Răspunsuri 6

tomaciprian
Cunoscător
Ai incercat scoaterea si introducerea inapoi a cartelei + restart la telefon (cu cartela introdusa in el,bineinteles)?

ionutr
Junior
Da, am incercat. Nu s-a schimbat nimic.

tomaciprian
Cunoscător
Luna trecuta, am renuntat si eu la un abonament YOXO,iar numarul l-am trecut pe prepay. Din primul minut, de cand am trecut numarul pe prepay, imi functiona *100#, *133#,etc fara problema.

ionutr
Junior
*133# imi functioneaza si mie. Doar *100# nu functioneaza

FaraUnID
Campion certificat
Cel mai probabil trebuie resetat ceva pe cont si refacuta asocierea numarului de telefon cu serviciul SelfCare dat fiind faptul ca ai fost schimbata platforma, din post-pay in pre-pay. Si in cazul abonamentelor, in momentul in care sunt efectuate modificari pe cont (aka repozitionari) trebuie refacute legaturile dintre numarul de telefon serviciile de Cloud, TV Go, MyOrange, etc.

ionutr
Junior
Mi s-a resetat serciciul *100# Selfcare si merge acum.