anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare PrePay esuata

florin_jr
Începător
Am reincarcat cu optiunea contul meu Orange, bani au fost retrasi din cont, dar optiunea nu este activata. Ati patit acest lucru? @orange va rog sa rezolvati prob rapid deoarece am nevoie urgenta de telefon!!!
5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
@florin_jr, bun venit în Comunitate! Reîncărcarea ai făcut-o din contul tău My Orange? Am înțeles corect? Poți atașa, te rog, o captură de ecran din secțiunea "Credit Info" (ascunzând datele personale)? Mulțumim.

Loa
Începător
Da exact asta patesc si eu acuma, am incarcat cu optiune la ora 7 si inca nu am credit… pe chat astept un raspuns de la 8

DanielaH
Moderator
@Loa, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.

Vio73
#StarMember
Nu știu care este treaba, dar pe chat durează uneori chiar și mai mult de 24 de ore să primești un răspuns! Mi se pare extrem de mult, mai ales când ai o nevoie urgentă!

DanielaH
Moderator
@florin_jr și @Loa, s-a rezolvat problema cu reîncărcarea?