PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6170 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Reincarcare prepay neefectuata în străinătate

Buna. Am încărcat azi un număr prepay, persoana respectiva se află în străinătate. Opțiunea încă nu s-a activat. Am folosit aplicația My Orange si un card bancar. Faptul că azi a fost liber oficial sa fie cauza? La statusul reîncărcarii scrie " in p...

Cristina_22 de către Începător
  • 1292 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Reincarcare cu probleme

Am reincarcat in 30.05.2020 cu 5 euro. Suntem in 01.06.2020 si nu am primit creditul. Am sunat de 5 ori la asistenta tehnica si in cele din urma am cerut sa mi se dea banii inapoi dar a zis tanti ca nu se poate asa ceva.Azi a zis ca dureaza intre 1 ...

de către Neaplicabil
  • 2584 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Care este motivul pentru care am 0 euro credit desi am reincarcat?

De curand mi-am reincarcat cartela cu 6 euro pentru a activa optiunea si desi am reincarcat, am primit mesaj cum ca 6 euro credit s-au alocat in contul meu, cand apelez *133# pentru a-mi verifica creditul primesc mesaj cum ca am 0 euro credit activ.

Anonymous2 de către Începător
  • 2673 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Puncte acumulate

Câte puncte am acumulat?

Gab de către Începător
  • 1226 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Reincarcare neefectuata?

Am reîncărcat contul altei persoane de pe card, operațiunea s-a finalizat cu succes, banii mi-au fost retrași din cont, dar persoana respectiva nu a primit mesaj de confirmare, deci nu i-a fost reîncărcat contul. Ce pot face?

Catalina_5 de către Junior
  • 2103 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Cum activez o opțiune Orange PrePay?

Pentru că sunt mulți utilizatori PrePay în Comunitate, ne-am gândit că ar fi util un topic dedicat modalităților prin care se poate activa o opțiune.   Dacă ai abonament poți cere ajutorul Chatbot-ului Djingo pentru a activa o opțiune pe un număr Ora...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6738 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Reactivare optiune Orange Young

Buna. Din ce am inteles, optiunile din Orange Young personalizate nu se reactiveaza automat la 30 de zile si trebuie sunat la *100#, dar daca doresc sa mi-o reactivez, la optiunile mele scrie ca nu am nicio optiune activa. Deci cum procedez?

Diana_20 de către Începător
  • 1933 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri