la 06-12-2024 12:45 PM
Buna ! Am nevoie de ajutor! Pe 1 decembrie am facut o reincarcare la un aparat selfpay si din pacate am gresit nr de telefon.am incercat sa sun pe acel nr si nu functioneaza,deci creditul ar fi neatins.mai pot recuperra banii sau sa reincarce nr cel care trebuia reincarcat?
la 06-12-2024 12:59 PM
Buna,
Poti incerca sa îi contactezi prin chat daca mai ai bon/chitanță și vezi daca rezolvi ceva.
Prin chat ai posibilitatea de a atașa și documente/poze.
Însă cam târziu după 6 zile.
Trebuia să îi contactezi imediat.
la 06-12-2024 02:19 PM
Salutare!
Numarul pe care l-ai reincarcat nu raspunde ("nu se afla in aria de acoperire") sau este neatribuit (adica nu este in utilizare)?
Nu as vrea sa-ti dau o veste rea, dar trebuia s-o rezolvi atunci. Aparatele de tip selfpay sunt alte tertilor cu care Orange are contract si nu cred poate interveni asupra reincarcarilor (cu atat mai mult cu cat numarul este incarcat de al un aparat, nu de la un numar de telefon).
Totusi, cauta pe net numarul pe care l-ai reincarcat (poate il gasesti pe undeva). Sansele sa sune el (numarul) inapoi sunt egale cu 0 barat. Nu are de unde stii cine i-a reincarcat numarul si, daca este numar tras pe dreapta (sau intr-un sertar pentru reincarcare o data la X luni)... sper ca-ti dai seama ca sansele sunt mimine sa dai de persoana care administreaza numarul.
la 09-12-2024 10:23 AM
@Simona2017, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor