Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2020 11:00 AM
Buna. Din ce am inteles, optiunile din Orange Young personalizate nu se reactiveaza automat la 30 de zile si trebuie sunat la *100#, dar daca doresc sa mi-o reactivez, la optiunile mele scrie ca nu am nicio optiune activa. Deci cum procedez?
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2020 01:31 AM
Buna Diana_20,
Mai jos detalii despre reactivare:
"Cu câteva zile înainte de expirarea valabilității opțiunii, vei primi un SMS care te va anunța să-ți reîncarci contul pentru a beneficia în continuare de opțiune. După expirarea valabilității opțiunii, dacă aceasta nu s-a reactivat automat ca urmare a lipsei creditului suficient în cont, trebuie să efectuezi mai întâi o reîncărcare, apoi să te autentifici în aplicația "Contul meu" și să reactivezi opțiunea din secțiunea “creează opțiune” sau să apelezi gratuit *100#, ramura "Contul meu"."
Daca la momentul expirarii tu ai credit pe cont ar trebuie sa se reactiveze automat optiunea configurata.
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2020 11:02 AM
@Diana Bine ai venit în comunitatea Orange. Poți să ne dai mai multe detalii? Ai prepay sau abonament?
Ai folosit configuratorul Orange Young? Pe ce perioadă ai ales configurarea?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2020 11:13 AM
Am prepay, da, am folosit configuratorul, perioada o luna, s-o activat optiunea pentru ca am intrat pe site si am refacut-o, scrie ca e valabila pana la 12.06.2020. Dar nu mi dau seama de ce nu reusesc sa o reactivez luna de luna, mereu intru si imi fac o noua optiune. Daca sun la *100# imi zice ca nu am nicio optiune activa de exemplu in momentul asta. Unde trebuie sa intru s-o reactivez lunar? optiunea personalizata de mine
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2020 11:36 AM
Nu știu cât de ok mai sunt aceste opțiuni, în sensul că sunt depășite. Cred că erau mai bune opțiunile normale de la prepay. De curiozitate, ce resurse și la ce preț ai pe Young?
Mulțumesc!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2020 02:02 PM
Buna Diana. Asa este, intr-adevar optiunile Orange Young nu se reactiveaza automat, ci trebuie sa le reactivezi tu din meniul self care (*100#) optiunile mele active. Stiu de cand foloseam si eu aceste optiuni orange young, ca daca era activata o singura data, nu imi aparea in meniul *100# si trebuia sa sun la serviciul clienti pentru a o activa ei automat, daca aveam credit in cont.
Iti recomand sa faci acelasi lucru: sa te asiguri ca ai creditul necesar in cont, si sa vorbesti cu cei de la serviciul clienti, pentru a reactiva optiunea orange young. Activata de cateva ori consecutiv, va duce la aparitia ei in meniul self care.
Succes! Revino in comunitate si spune-ne daca ai reusit sa activezi optiunea, si cum.
Multumim!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2020 01:31 AM
Buna Diana_20,
Mai jos detalii despre reactivare:
"Cu câteva zile înainte de expirarea valabilității opțiunii, vei primi un SMS care te va anunța să-ți reîncarci contul pentru a beneficia în continuare de opțiune. După expirarea valabilității opțiunii, dacă aceasta nu s-a reactivat automat ca urmare a lipsei creditului suficient în cont, trebuie să efectuezi mai întâi o reîncărcare, apoi să te autentifici în aplicația "Contul meu" și să reactivezi opțiunea din secțiunea “creează opțiune” sau să apelezi gratuit *100#, ramura "Contul meu"."
Daca la momentul expirarii tu ai credit pe cont ar trebuie sa se reactiveze automat optiunea configurata.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-05-2020 10:51 AM
@Diana, ai reușit să reactivezi opțiunea?Cum ai procedat?
Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.