la 17-07-2023 07:39 AM
Mi-a expirat perioada activa ieri. Acum vreau sa fac o reincarcare a cartelei cu plata online dar nu pot confirm plata deoarece nu mai este activa cartela si datele nu functioneaza.
la 17-07-2023 09:01 AM
Adr_69, bun venit in Comunitate!!!
Nu poti ruga pe altcineva sa faca reincarcarea? Nu ai internet fix, acces la un wifi?
la 17-07-2023 09:23 AM
Online nu poti decat daca ai acces la internet…de undeva. Deci, daca ai posibilitatea asta, dupa cum zicea si delfinas, incearca de pe un calculator sau de pe telefon, prin wifi.
Daca nu ai deloc acces la internet si nu poate sa-ti dea nimeni prin wifi (hotspot), ai putea sa faci reincarcarea si dintr-un magazin si sa reactivezi optiunea din meniul Self Care (*100#).
la 17-07-2023 09:46 AM
@adr_69: Bun venit în Comunitate. Pentru a putea confirma plata online a reîncărcării vei avea nevoie obligatoriu de conexiune la internet a telefonului. Așadar soluția este fie un WiFi fie de acasă sau hotspot de la un alt telefon mobil, sau WiFi în altă locație, chiar și o cafenea, mall, supermarket, sau o locație care să permită confirmarea online a plății fiind conectat la internet. Altfel, rămâne ca alternativă plata fizică într-un magazin sau automat de plăți, dar cu card fizic sau cash, întrucât multe dintre aplicațiile bancare necesită conexiune la internet. Succes.
la 18-07-2023 09:31 AM
@adr_69, ai reușit să faci reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor