anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme expirare optiune prepay

Davian
Începător
buna ziua ! Deci am activat optiunea pe data de 23 noiembrie si azi am primit mesaj ca expira pe data de 29 noiembrie.... E normal asa ceva?
5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember
Davian, bun venit in Comunitate!!! Ce optiune ai activat?

FLo1
#StarMember
@Davian: Dacă referința ar fi la aceiași opțiune.... nu ar fi normal. Dar când ai încărcat prepayul, a fost la altă perioadă decât opțiunea care o ai activă în lista de ”opțiuni active”. Mesajul primit este referitor la ”scadența” din lista de ”opțiuni active”, nu e cu referire strict la opțiunea activată. De aici și eroarea (ca termen) a mesajului....

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca ai mai multe optiuni active simultan, o sa primesti mesaj pe masura ce urmeaza sa expire.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Radu, la mine astfel de fenomene paradoxale se întâmplă des pentru că se pare că se poate ca o opțiune să o ai în lista de "opțiuni active" deși nu ai activă (funcțională) nici o opțiune.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Aha... se poate. Personal nu cred ca am patit asta. Bine, intotdeauna am avut cel putin o optiune activa. De-aia ziceam... In caz ca sunt mai multe, e normal sa-ti vina mesaj pe masura ce ele urmeaza sa expire. Daca n-ai niciuna...da, atunci e posibil sa fie o problema.
Client Orange