anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema cu netul la optiunea de 5euro

Andrei37
Junior

Am incarcat de vreo 15 zile cartela cu optiunea de 5euro minute nelimitate si acum nu mai am net deloc dar pot sa sun. Va rog mult daca ma puteți ajuta!

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut Andrei.

Hai sa le luam pe rand:

  1. tu acum ai optiunea de 6 Euro credit, din care nu mai ai date. Asta se datoreaza faptului ca cel mai probabil ai facut activarea optiunii prin alte metode decat aplicatia My Orange, caz in care, asa cum s-a mai spus, ai primit doar 6 GB.
  2. ca sa obtii din nou date, trebuie sa incarci cu optiune, moment in care vei avea doua optiuni active in acelasi timp: cea de 6 Euro, care pare sa fie recurenta, si cea de 5/6 Euro (sau cat decizi sa cumperi), care NU este recurenta.

    Care e diferenta?
    Pai, cea recurenta, adica activata din credit cumparat, se reactiveaza automat la o anumita data, cu conditia sa ai suficient credit pentru asta. Creditul poti sa-l adaugi pe cont oricand pana la data scadenta, si se va retrage automat la reinnoirea optiunii.
    Cea simpla, nerecurenta, se activeaza o data, si nu se mai reactiveaza automat luna viitoare.

    Problema este ca tu, in momentul asta, vei avea doua optiuni active simultan, cu beneficii cumulate (minutele ramase de la cea de 6 + minutele si internetul de la cea de 5/6) dar cu data de expirare diferita!
    Deci, cea de 6 euro va expira inaintea celei de 5 euro, si va dori sa se reactiveze automat.

Acuma, problema cu acel bonus este ca, pentru a-l primi, trebuie ca activarea, respectiv reactivarea optiunii, sa se faca din aplicatia My Orange.

La optiunile recurente, cum e cea de 6 euro de pe contul tau, nu se primeste bonus decat la PRIMA activare. Si asta doar daca a fost facuta din My Orange. Reactivarile automate NU aduc bonusul respectiv.

Deci, poti fie sa dezactivezi si sa reactivezi manual o optiune recurenta, sau…sa folosesti doar optiuni NON-recurente. Asta insemnand reincarcare cu optiune, nu cu credit si activare din acel credit.

Dar atentie! Cand ai optiuni activate manual, in fiecare luna, daca nu cumva o faci exact in ziua expirarii celei de dinainte, vei avea o perioada de cateva zile in care vei avea, din nou, cate doua optiuni active simultan. Deci, beneficii cumulate…dar data de expirare diferita. Si vei crede ca una dintre optiuni iti expira mai devreme decat ar trebui.

Exemplu concret:
Incarci astazi cu optiune de 5 euro, cu valabilitate 28 de zile. Peste 25 de zile, primesti mesaj ca in cateva zile, iti va expira optiunea (e doar un exemplu, nu stiu cand se trimite primul reminder, dar oricum, e cu o zi, doua inainte). Tu incarci din nou cu optiune in aceeasi zi, a 25-a zi, ceea ce inseamna ca pana la expirarea primei optiuni (inca 3 zile in exemplul asta), tu vei avea doua optiuni active simultant. E ok pentru ca se dubleaza beneficiile din ambele, dar nu e ok pentru ca in a 28-a zi, prima optiune iti va da mesaj ca expira. Si e posibil sa te ia prin surprindere si sa crezi ca e ceva in neregula, avand in vedere ca, cu 3 zile inainte, ai activat o (alta) optiune.

De-asta, mie unul nu prea imi place varianta asta cu incarcare manuala cu optiune. Prefer reactivarea automata. DAR, in cazul asta, cu oferta curenta, nu se mai primeste bonusul respectiv. E ok pentru mine, pentru ca oricum nu consum atat, dar pentru tine, avand in vedere ca ai consumat deja traficul inclus in optiunea de 6 Euro, nu cred ca o sa fie.

Deci, astea sunt optiunile (la propriu). Te las sa citesti, si daca ai nelamuriri, intreaba, si incercam sa te ajutam.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

delfinas
#StarMember

Andrei, bun venit in Comunitate!!!

Eu nu stiu la ce optiune te referi, de 5 sau 16 euro? Nu o stiu pe cea de 15 euro.

Esti in tara sau in roaming?

Buna seara. Sunt in tara si scuzați este de 5 euro minute.

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Poți detalia puțin problema cu privire la opțiunea activata.

Vorbim despre opțiunea 16 euro cu resurse in roaming?

Ești momentan în spațiul SEE?

Daca ești în SEE si ai consumat resursele vei fi tarifat conform tarifelor standard însă neavând credit pe cartela este normal sa nu mai poți accesa datele mobile (netul).

Verifica consumul de date in roaming avut din contul My Orange.

Buna seara si scuzați mă pe mine este de 5 euro am facut o greseala.

Anonim
Neaplicabil

Ai verificat în aplicația My Orange resursele disponibile?

Da mai am doar 3 din cele 10 si sunt sms international si national si apeluri.

Anonim
Neaplicabil

Poți atașa un screenshot cu opțiunea activata.

Screenshot_20240720-025343.png

Screenshot_20240720-025154.png

Aceasta cred ca este opțiunea si resursele care mai sunt.

Anonim
Neaplicabil

Din poza reiese că ai activa opțiunea 6 euro și nu mai ai resurse date mobile.

Pai este cea cu minute sau cea cu credit va rog sa mă ajutați ca eu am incarcat cu un bon pe care l-am achiziționat de la un magazin unde am cerut minute nelimitate.

Anonim
Neaplicabil

Apelează *133# pentru a primi un SMS cu resursele disponibile in acest moment.

Am apelat si mia trimis aceste mesaje.

Screenshot_20240720-032008~2.png

Anonim
Neaplicabil

Având în vedere că nu ai activat/încărcat contul din aplicația My Orange ai primit doar 6 GB date mobile pe care i-ai consumat.

Pai asta inseamna ca trebuie sa rencarc din nou telefonul?