la 04-09-2023 11:41 PM - editat ultima oară la 05-09-2023 09:11 AM de DanielaH
Salut ! Am o problemă cu activarea 5g pe prepay. Am opțiunea de 6 € activă pe cont , cea care include , teoretic, și 5g. Am un Motorola edge 40 și sunt într-o arie de acoperire 5g , dar mai mult de 4G+ nu pot avea. Am incercat sa sun la 300 , dar nu reușesc de nicio culoare.
la 05-09-2023 06:02 AM
Salutare!
Încearcă să iei legătura cu unul dintre consultanți de pe chatul Djingo între orele 09:00-20:00 și solicită accesul la profilul 5G.
Baftă!
la 05-09-2023 06:29 AM
Salutare!
Așa cum spune și Vlăduț, trebuie să îți dea ei acces la profilul 5g.
Dacă nu reușești prin metodele specificate, poți să le scrii de pe chatul din aplicația My Orange, adică apeși pe cele 3 puncte din dreapta jos ( Altele), apoi Contact și feedback - scrie-ne și apoi intri pe Chat Djingo, cu specificația ,,Transfer operator", chiar dacă nu îți vor răspunde imediat.
O altă metodă este să le scrii din secțiunea Contact, de mai jos, unde apare ,, Trimite-ne un mesaj ":
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
la 05-09-2023 07:34 AM
Salut,
Telefonul e setat pe 5G/4G/3G Auto?
Activarea ar trebui sa fie deja, deci nu cred ca problema e de acolo. Dar poti confirma cu un consultant pe chat-ul Djingo daca e sau nu pe cont.
Daca nu e, o pot activa ei. Daca e, inseamna ca problema e la telefon.
Incearca eventual sa scoti SIM-ul din telefon, da-i un restart, pune SIM-ul la loc si porneste-l din nou. Sau, daca ai un alt SIM care stii sigur ca merge pe 5G, incearca-l si pe el in aceleasi condiții de test.
la 06-09-2023 11:32 AM
@AurelianP, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor