anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problemă cu activarea 5g pe prepay

AurelianP
Începător

Salut ! Am o problemă cu activarea 5g pe prepay. Am opțiunea de 6 € activă pe cont , cea care include , teoretic, și 5g. Am un Motorola edge 40 și sunt într-o arie de acoperire 5g , dar mai mult de 4G+ nu pot avea. Am incercat sa sun la 300 , dar nu reușesc de nicio culoare.

4 Răspunsuri 4

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Încearcă să iei legătura cu unul dintre consultanți de pe chatul Djingo între orele 09:00-20:00 și solicită accesul la profilul 5G.

Baftă!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Așa cum spune și Vlăduț, trebuie să îți dea ei acces la profilul 5g.

Dacă nu reușești prin metodele specificate, poți să le scrii de pe chatul din aplicația My Orange, adică apeși pe cele 3 puncte din dreapta jos ( Altele), apoi Contact și feedback - scrie-ne și apoi intri pe Chat Djingo, cu specificația ,,Transfer operator", chiar dacă nu îți vor răspunde imediat.

O altă metodă este să le scrii din secțiunea Contact, de mai jos, unde apare ,, Trimite-ne un mesaj ":

https://www.orange.ro/contact/

Succes!

arsradu
#StarMember

Salut,

Telefonul e setat pe 5G/4G/3G Auto?

Activarea ar trebui sa fie deja, deci nu cred ca problema e de acolo. Dar poti confirma cu un consultant pe chat-ul Djingo daca e sau nu pe cont.

Daca nu e, o pot activa ei. Daca e, inseamna ca problema e la telefon.

Incearca eventual sa scoti SIM-ul din telefon, da-i un restart, pune SIM-ul la loc si porneste-l din nou. Sau, daca ai un alt SIM care stii sigur ca merge pe 5G, incearca-l si pe el in aceleasi condiții de test.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@AurelianP, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?