la 20-08-2024 10:06 AM - editat ultima oară la 21-08-2024 03:14 PM de MihaelaA
Salutare! Dacă perioada de grație a SIM-ului a expirat recent, este vreo șansă să mi recuperez nr. de telefon? (cartela a fost achiziționată in regim normal, nu pe abonament)
la 20-08-2024 12:40 PM
Salutare!
Dacă nu este alocat, sunt șanse. Verifică dacă nu este alocat altcuiva prin apel sau întrebând la un magazin Orange, iar dacă este cumva în perioada de carantină, poți să-l recuperezi și prin trecerea pe abonament, ca ultimă soluție.
Baftă!
20-08-2024 10:22 AM - editat 20-08-2024 10:23 AM
Marius, bun venit in Comunitate!!!
Daca a iesit recent din perioada de gratie, da, exista o sansa sa-l recuperezi, dar cred ca va trebui sa il accepti ca abonament.
20-08-2024 10:27 AM - editat 20-08-2024 10:29 AM
Salut,
Un prim pas ar fi sa suni pe numărul respectiv și dacă îți va răspunde cineva sigur nu mai ai nici o șansă.
Va trebui sa te deplasezi într-un Orange shop și să faci un abonament pe numărul respectiv (dacă nu a fost atribuit altcuiva).
Numărul va sta o perioada in carantină fara a fi alocat unui nou client.
la 20-08-2024 11:27 AM
Buna @Marius777
Un topic similar care a primit si un raspuns clar si concis despre ce trebuie facut, marcat ca si solutie, il poti gasi AICI si poti urma si tu acei pasi pentru a incerca sa intri in posesia numarului.
Zi faina!☀️
la 20-08-2024 12:40 PM
Salutare!
Dacă nu este alocat, sunt șanse. Verifică dacă nu este alocat altcuiva prin apel sau întrebând la un magazin Orange, iar dacă este cumva în perioada de carantină, poți să-l recuperezi și prin trecerea pe abonament, ca ultimă soluție.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor