anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Perioada de gratie

Buna ziua, am avut 5 ani numar 0759xxxxxx si mereu perioada de gratie dupa reincarcare era 300 zile, ultima data an reincarcat contul in ianuarie 2024 si acum vad ca numarul nu e valid, nu e activ. Cum pot sa-l restabilez, si sa reincarc din nou (am reincarcat cu cartela prin orange-ro)

 

Acum traiesc la Chisinau, nu pot sa vin fizic peste Prut. Multumesc,

 

Igor B.

 

 

1 Soluţie acceptată‚

În acest caz.... ghinion. Știind că nu încarci lunar era indicată reîncărcarea de 5euro (așa cum știai de altfel). Numerele PPY se pot recupera prin întocmirea unui abonament pe acel număr, în perioada imediat următoare, pentru a nu exista riscul alocării altor clienți prin oferirea ca ”număr liber”. 

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Când suni pe numărul respectiv ce se întâmplă?

N-am sunat, mă aflu la Chișinău.A disparut din contul.meu de pe Orange.ro Era perioada de grație până la 16 august 2024.

Anonim
Neaplicabil

In acest caz va trebui sa mergi într-un Orange shop pentru al recupera.

Se poate recupera doar daca faci un abonament.

Numărul va sta o perioada in standby după care va fi atribuit unui alt client.

FLo1
#StarMember

@IgorBelostecini: În ce sens ”numărul nu e valid”? Dacă ai reîncărcat cu minim 5euro (fie credit, fie opțiune cu resurse) în ianuarie 2024 atunci ai cu siguranță numărul în perioada de grație, chiar dacă ”perioada activă” este expirată. Activarea numărului se face printr-o nouă reîncărcare, preferabil de minim 5euro. 

Ai încercat să utilizezi numărul în Moldova? Pentru aceasta este nevoie de activarea ”roamingului pentru toate țările”. Detalii despre roaming regăsești aici.

Verifică în contul MyOrange (aplicație sau web), și să vezi ce apare la detaliile numărului despre perioada activă / perioadă de valabilitate. Ai mai fost în românia în ultimile luni de zile? Te așteptăm cu detalii.

Pare că am reîncărcat cu 4 euro, și perioada de grație era nu 300 zile, ci numai 180. Până la 16 august 2024. Acum pe profilul meu pe orange.ro numărul nu se arată.

În acest caz.... ghinion. Știind că nu încarci lunar era indicată reîncărcarea de 5euro (așa cum știai de altfel). Numerele PPY se pot recupera prin întocmirea unui abonament pe acel număr, în perioada imediat următoare, pentru a nu exista riscul alocării altor clienți prin oferirea ca ”număr liber”. 

Atunci dă-l n **beep** și gata )), nu reîncarc. Când o să am nevoie, iau alt număr de la oarecare operator.

Anonim
Neaplicabil

Cea mai buna decizie atât timp cât nu ești legat de acest număr.

O cartela noua te va tine un an fără să o reincarci.

 ”O cartelă nouă” cu minim 5euro este de fapt un număr vechi reîncărcat cu 5euro. :)))

Anonim
Neaplicabil

In acest caz nu se aplica, numărul fiind suspendat ( inutilizabil ).😉

Greșit. Un număr este ”suspendat” când este în afara perioadei de grație. Dacă există posibilitatea să verifici în contul MyOrange un număr PPY aflat în perioada de grație, acesta apare ca.... suspendat. Dacă expiră perioada de grație, atunci numărul este.... trecut o perioadă în carantină, timp în care nu este oferit altor clienți, dar poate fi reactivat la cererea vechiului utilizator. Ulterior acestei perioade.... numărul este declarat liber pentru a fi alocat altor clienți.

Anonim
Neaplicabil

Iată și varianta oficiala, știu că nu îți place copy/paste:

"La expirarea perioadei de grație, accesul la Serviciile PrePay va fi complet restricționat, creditul PrePay și cartela SIM vor deveni inutilizabile"

A trecut 4 zile de la sfârșitul termenului de grație. Iată eu cer de la Orange posibilitate s-o reîncarc din nou. Dar.. nu primesc nici un răspuns, sau numai răspunsurile voastre că numărul deja se scoate pierdut )

Anonim
Neaplicabil

Nu mai poți încărca un sim care este in afara perioadei de gratie.

Există o șansă de recuperare a numărului prin deplasarea într-un Orange shop prin trecerea numărului prepay la un abonament (in perioada de carantinare).

Există o perioada de carantină (perioada de inactivitate) in care numărul nu este atribuit nimănui.

După trecerea perioadei de carantinare (perioadei de inactivitate) numărul va fi alocat unui alt client.