anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Perioada activa a opțiunii

Adrian32
Junior

Bună ziua. Știe cineva de ce la Orange România luna durează 28 de zile și nu 30 ? De ce perioada activa a opțiunii durează 28 de zile și nu 30 ? 

Ne am cam saturat sa tot ne furați... 

36 Răspunsuri 36

Anonim
Neaplicabil

Adică pacalesti clientul.

Nu au păcălit pe nimeni, au anunțat din timp schimbarea, totul transparent. Dacă nu avertizau că se schimbă perioada activă, da, era hoție/păcăleală. Aici nu e cazul de așa ceva. Clienții care au mers mai departe, deși știau că plătesc la fel pt mai puțin, arată că sunt împăcați cu noua situație.

Anonim
Neaplicabil

Care este motivația deciziei?

Normal mărești prețul nu micsorezi durata.

Oricum ai lua-o, e tot o scumpire.

Varianta digitala de la Shrinkflation - Wikipedia ? 😅

Desigur ca este o scumpire. Zic doar sa nu aruncam cu pietre, pentru ca se intampla peste tot, de cand lumea: la restaurant a scazut portia, la zahar/malai/faina iti da mai putin - cat sa fie in limita acceptata de +/-5%, la PrePay au scurtat perioada, la banca anul (360 vs 365 zile), lui Cuza i-au gresit ocaua, iar sirul de exemple poate continua.

Cu toate astea, spre deosebire de abonament unde esti cam legat, PrePay-ul iti da posibilitatea sa zici "stop joc!" oricand. Mai degraba ma ingrijoreaza abordarea universala "daca ceilalti au scumpit, atunci scumpesc si eu", care poate sa denote o intelegere. (avand in vedere ca prima data concurenta a scumpit cu ceva ani in urma, poate Orange a analizat si a decis ca nu pierde clienti facand acelasi pas)

Anonim
Neaplicabil

Adrian32 sa exprimat destul de clar însă răspunsurile de genul și la alții este la fel nu tin pentru o companie de top.

Mă aștept că un furnizor de top sa nu copieze deciziile altor furnizori doar că este în interesul său.

Pe principiul copierii de ce nu ia exemplul Digi și să scadă preturile.

Sper că în România mai avem concurenta intre furnizori și nu înțelegere între furnizori că na clientul nu are alternativa ""și la ceilalți e la fel""

Faptul că cineva a deschis acest subiect mă bucură pentru ca reprezentanții Orange vor vedea acest topic și poate pe viitor chiar vor îndeplini cererea clienților (revenirea la 30 zile).

Eu am încredere în furnizorul Orange și cred că este numărul 1 in Romania in ceea ce privește serviciile mobile.

 

 

Stimate Dorel, o vorbă veche spunea ”ai grijă ce îți dorești, pentru că se poate întâmpla”. Nu cred că cei care sunt clienți prepay și-ar dori din partea Orange o ”obligare” de trecere pe abonament sau portare la alt operator, așa cum a procedat Digi față de clienții cu SIM-uri de prepay.

Anonim
Neaplicabil

Șantajul nu e o soluție.

Dacă doresc sa o facă atunci sa o facă.

Poate îți doresti să trăim cu frica sub amenințare.

Sa cam dus libera exprimare ti se baga pumnul în gura.

Sper că nu vorbești în numele orange.

Un alt răspuns la cele menționate este offtopic. Așadar părerea vis-a-vis de subiect a fost (cel puțin pentru mine) pronunțată deja.

Fiecare operator are o strategie. Digi a renunțat la prepaid și clienții de mobil sunt 100% abonați, deci cine vrea sa le testeze rețeaua nu o mai poate face cu o cartela prepaid. Sunt de acord ca au tarife mici, dar și opțiunile. 

Comunitatea este ascultată, dar, din motive obiective, rezolvările pot fi puțin așteptate. La "ceilalți" nu am văzut sa fie forumuri dedicate. 

Trixen
#StarMember

Stiu ca asta cu 28 de zile e destul de recenta (1-3 ani), ca inca tin minte cand optiunea avea valabilitate 30 de zile.
Nu o sa zic ca si ceilalti operatori fac la fel (desi Orange a fost ultima sau printre ultimii cu trecerea la 28 de zile), insa o sa iti zic ca la Yoxo luna are 30 de zile, iar combinat cu 9 lei la cel mai ieftin abonament si posibilitatea de a-l inchide sau trece pe cartela oricand, e ok.

Altfel... multe banci calculeaza dobanda considerand ca luna are 30 de zile. Astfel, ajungi sa platesti 5 zile de dobanda in plus pe an fata de cele 12 luni intregi. E ascuns bine, in stelutele din josul paginii...

Anonim
Neaplicabil

Maschează mărirea prețurilor prin plata a 13 luni pe an in loc de 12 luni.

Modul de gândire al acestor manageri care sunt plătiți cu mii de euro nu mai are limite.

Lipsa de respect față de clienți.

FLo1
#StarMember

Bun venit în Comunitatea Orange, Adrian. Știu că nu întotdeauna găsești în piață ceea ce dorești, însă puterea de decizie și alegerea finală îți aparțin. Concret, vrei lună de 30 de zile? Alege Yoxo, cum ți-a recomandat @Trixen. Vrei plan tarifar la lună calendaristică, indiferent de durata acesteia (30-31 de zile)? Ai opțiunea abonamentului. Dar dacă preferi beneficiile unei cartele prepay, atunci trebuie să accepți oferta adoptată de către toți operatorii, adică valabilitatea opțiunii la 28 de zile. Sau preferi o decizie forțată ca a celor de la DIGI? Nu știi de amabilitățile celor de la Digi vis-a-vis de PrePay? Cu siguranță ți se va părea foarte ”amical și cu mult fair play” abordarea ”migrează la abonament sau portează-te!”. 

Până atunci, nu uita sloganul Yoxo: Numărul ”(abonamentul) tău, regulile tale”. De ce? Pentru că ai de unde să alegi. O seară plăcută.

Anonim
Neaplicabil

Buna eu sunt la abonament dar sunt total de acord cu tine în privința duratei de 28 zile a optiunii.

Furnizorii nu aveau nici o motivație obiectivă pentru a scădea durata optiunii ci a fost o metoda de taxare suplimentara a clientilor prepay fara a modifica preturile.

Eu personal prefer sa plătesc mai mult.

Această măsură arata interesul față de clienții prepay .

Fiecare își face calculele în funcție de nevoi și buget. 

Carteliștii sunt o masă la care operatorii cam greu impun ceva întrucât libertatea de mișcare este, practic, nelimitată. Totuși, cum zice și Flo: momentan Orange este singurul care oferă alternative: luna calendaristică, luna de 30 de zile sau luna de 4 săptămâni.