anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Opțiune 6 euro de un an de zile

dancaliniuc
Junior entuziast

Bună ziua voiam să vă întreb ceva în legătură cu cartela de 6 € pe un an de zile câștigată la jocul jocul celor de la Orange bonus pocus. Dacă dezactivez acea cartelă În cât timp pot se dezactivează?

Atunci pe loc sau mai pot folosi minutele până expira cele 30 de zile aferente unei luni.

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Din Regulamentul Campaniei Bonus Pocus punctul 6.5, lit (e):

"La finalul celor 12 luni de gratuitate, optiunea se reactiveaza automat lunar doar daca pe numarul
PrePay exista in cont 6 euro credit disponibil.
Optiunea poate fi dezactivata din contul My Orange. Odata dezactivata, optiunea nu se va mai
putea reactiva."

Sper sa fie util.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

delfinas
#StarMember

"Dezactivarea unei opțiuni se poate face:

  • din contul tău My Orange, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni active
  • prin apel la *100# , ramura Opțiuni, apoi Opțiunile mele active. Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv.

    1. dacă ai activă o opțiune recurentă, selectează « anulare reactivare opțiune ». Anularea recurenței duce și la dezactivarea opțiunii, dar resursele rămân în continuare disponibile până la expirare (data inițială de valabilitate)

    2. dacă ai activă o opțiune de tipul recharge&go,  selectează “dezactivează opțiune”

Dacă ai o opţiune cu minute activă şi vrei să o înlocuieşti cu o altă opţiune, cea veche va fi dezactivată automat. Beneficiile vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării."

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o-opiune-prepay-51

dancaliniuc
Junior entuziast

Mai concret dacă eu am dezactivat din aplicația my Orange opțiunea 6 euro e un an de zile câștigată la acea concurs ea se dezactivează definitiv sau se reactivează Luna următoare din nou.

Orice opțiune dezactivată rămâne dezactivată, cu posibilitate de utilizare a resurselor până la finalul perioadei pentru care a fost activată inițial. Reactivarea se face în condițiile prevăzute la oferta respectivă.

Acea optiune ti se incarca lunar, timp de un an, deci e una recurenta, deduc eu.

Daca anulezi reactivarea, dezactivezi optunea, iar resursele raman valabile pana la expirare (data inițială de valabilitate).

De ce ai vrea sa renunti la o asemenea optiune gratuita?

Salutare,scuze că nu am mai răspuns.

Într-adevăr cea mai bună întrebare.

Haideți că va spun și de ce.

Totul se rezuma la prieteni și nu din aia adevărați.

Eu am câștigat o cartela de 6 euro pe un an de zile și i am pus o unui prieten și acesta drept răsplată urma să mă servească și el la randul lui cu anumite servicii(mai ieftine că valoare fata de cat valorează cartela).

După ce s a văzut omul cu cartela activata a uitat și cine sunt fata de înainte când mă sună zilnic și se ruga poate reușesc să îi pun și lui una daca câștig.

De asta am întrebat că el a ieșit nu știu cum din cont fara sa aibă acces la telefonul și contul meu my Orange și spune că acea cartelă ar fi dezactivată,varianta lui,că sa se scuture de orice obligație.

Acuma nici nu am cum verifica daca o mai are activa sau daca e adevărat ce zice el că ar fi dezactivata

Mor de ciuda,faci bine și ești luat de prost.

Salut,

Din Regulamentul Campaniei Bonus Pocus punctul 6.5, lit (e):

"La finalul celor 12 luni de gratuitate, optiunea se reactiveaza automat lunar doar daca pe numarul
PrePay exista in cont 6 euro credit disponibil.
Optiunea poate fi dezactivata din contul My Orange. Odata dezactivata, optiunea nu se va mai
putea reactiva."

Sper sa fie util.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Din păcate oferta odată dezactivată de către utilizator nu mai poate fi activata.

Ce va făcut să dezactivați oferta?

dancaliniuc
Junior entuziast

Salut din nou. Revin cu o întrebare la voi la cineva care ar putea să mă lămurească cu o problemă mai exact la acel joculeț din aplicația Orange bonus pocus am avut anul trecut pe un număr câștigată opțiunea de 6 Euro timp de un an de zile opțiunea a fost valabilă până în data de 13 aprilie 2025 din data de 2025 am reîncărcat cu 6 € crezând că ea se va reîncărca lunar automat cu doar 6 € am lămurit problema cei de la Orange că trebuie reîncărcați în fiecare lună cu 6 € credit ca să se reactiveze și ei spunându mi ieri că dacă Am norocul și câștig din nou acea opțiune o pot pune din nou pe acel număr. Vreau să precizez că acuma nu mai este valabil acea opțiune de 6 € pe care am activat o cu 6 € credit mi a expirat pe 13 mai 2025 și ieri seara am avut așa zis norocul să câștig o o opțiune la acel joculeț de 6 Euro timp de un an de zile dar  dar când am încercat să o pun pe acel număr nu mi a dat voie știe cineva de ce și ce ar trebui făcut. Încă o dată precizez că nu am activă acea opțiune de un an de zile ca să zică cineva că poate e posibil că se suprapun sau e în perioada de valabilitate a celei vechi și nu aș putea să pun alta eu acum sunt pe cartela de 6 € reîncărcată cu bani din aplicația my Orange.

dancaliniuc
Junior entuziast

Îmi răspunde cineva??

@dancaliniuc, cum spuneam și ieri pe celălalt topic, situația ta este în atenția colegilor noștri și vei primi un răspuns de la ei după ce vor analiza în detaliu contul tău personal.

MihaiC99
Maestru certificat

Ai o captură de ecran cu mesajul care împiedică alocarea premiului pe număr? Din punctul meu de vedere, pare a fi o problemă generală, motiv pentru care vreau să deschid mai multe sesizări pentru a obține un răspuns oficial. Ideal ar fi ca acest răspuns să fie inclus și în regulament, dacă este cazul. Cu cât sunt mai multe sesizări, cu atât cresc șansele de a obține o soluție sau o clarificare concretă.

Salut și mii de scuze că nu am putut răspunde ieri. Din ce am înțeles de la Orange problema ar fi la ei mai exact O eroare tehnică prin care dacă ar fi fost reparabilă acea opțiune pe care am câștigat o cea de 6 € timp de un an de zile ar fi fost pusă dacă apelam la steluță 100 diez și la ramura opțiuni sub ramura opțiunile mele active puteam dezactiva opțiunea veche pe care am avut o cea de un an de zile acuma aștept și eu să repare acea eroare mai exact să dispară automat sau să o poti debifa dezactiva tu prin apel la steluță 100 #. Dacă sunt ceva greșeli gramaticale e posibil să fie deoarece am scris cu dictare vocală.

MihaiC99
Maestru certificat

Problema este cu siguranță de la ei, iar opțiunea nu poate fi dezactivată prin *100# deoarece nu apare acolo. Opțiunea poate fi dezactivată de către ei prin apel la 300 sau chat.

dancaliniuc
Junior entuziast

Pe un număr pe care am avut acea opțiune și în care acuma trebuia să reîncarc cu 6 € ca să beneficiez doar de o lună de 30 de zile din acea opțiune iar evident Luna următoare trebuie să pună iarăși 6 € am cerut să dezactiveze acea opțiune de 6 € pentru un an de zile cea veche mă refer și din ce am văzut în aplicația Orange acea opțiune veche nu mai apare în lista respectivă de opțiuni probabil se suprapuneau când încercau să pun una de un an de zile pe care am câștigat o recent se suprapunea cu cea veche și ar mai fi o chestie pe care ar trebui să o discuție dacă dezactivez acea opțiune care încă mai este activă pe un număr de al meu mai exact este prelungită încă o lună deoarece am reîncărcat recent cu 6 € și Mai am vreo două săptămâni din ea dacă ei o vor dezactiva la cererea mea vor pierde și resursele pe care le mai am până la sfârșitul lunii??