la 08-02-2024 12:58 AM - editat ultima oară la 08-02-2024 08:40 AM de DanielaH
Bună seara. Întâmpin o problema, mai exact am făcut o cerere de portare a unui numar de cont însă am observat acum în aplicatie ca alt numar a fost modificat, nu ce-l pt care făcusem cererea. Ce pot face în aceasta privința?
la 08-02-2024 05:20 AM
Salutare!
Cred că trebuie vorbit acolo unde ai făcut cererea și trebuie refăcută, dacă numărul este greșit. Sau dacă ai făcut-o online, oricum cred că ar trebui refăcută. Nefiind numărul tău în cauză, clar trebuie reluat procesul!
Dar discută problema și unde ( cu persoana) ai făcut portarea !
Baftă!
la 08-02-2024 05:43 AM
posibil sa ai un numar temporar 3 zile dupa care ai acces la numarul tau - mergi si clarifica problema la sediu/magazin Orange
la 08-02-2024 06:19 AM
Buna,
Te poți uita in contract pentru a vedea dacă este numărul tău provizoriu.
De asemenea poți verifica corectitudinea datelor în cererea de portare.
Dacă depistezi o gresala poți anula cerere de portare.
la 08-02-2024 06:29 AM
Salut,
De clarificat. Vorbim de migrare de la abonament Orange la Prepay Orange sau de portare de la un alt operator la Orange?
Pentru ca in primul caz nu ar trebui sa fie probleme. Dar inteleg ca, in cazul tau, au trecut alt numar la prepay?
Daca da, ia legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici si vezi ce s-a intamplat cu acel numar.
la 08-02-2024 09:01 AM
Marius, Bun venit în Comunitate. Te rugăm să clarifici contextul: 1. Portare dintr-o altă rețea în Orange sau din Orange în altă rețea? 2. ”S-a portat” un alt număr de-al tău, sau un alt număr necunoscut? În acest al doilea caz, este vorba de portarea din altă rețea, iar în MyOrange regăsești un alt număr? Atunci acesta este numărul temporar alocat până la definitivarea procesului de portare.
la 08-02-2024 09:51 AM - editat ultima oară la 08-02-2024 09:57 AM de DanielaH
Salutari,
In cazul migrarii, numarul se modifica pe loc si in aplicatie va fi afisat ca si abonament dupa actualizare, nu ar trebui sa ai alt numar. In cazul portarii, pana la data la care se executa aceasta, ai un nr. temporar, iar ziua in care se executa portarea, nu va mai fi activ respectivul nr, si in aplicatie iti va aparea nr. portat.
08-02-2024 02:03 PM - editat 09-02-2024 09:53 AM
Salut @MariusV,
Avem nevoie de mai multe detalii de la tine ca sa înțelegem ce s-a întâmplat. Astfel, trebuie sa stim daca este vorba de un număr de cartela sau număr de abonament? L-ai portat la Orange dintr-o alta rețea sau de la Orange in alta rețea. Pentru portare ai fost in magazin sau ai făcut online?
la 09-02-2024 09:52 AM
@MariusV, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta, dacă mai este de actualitate. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor