anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Convertire minute in euro credit

StefanPavel8990
Începător

Eu mi-am incarcat telefonul cu minute si doresc sa le convertesc in euro credit. Cum fac?

Am trimis si sms la 321 dar nu s-a intamplat nimic.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Doua detalii importante:

  1. poti sa convertesti optiunea inapoi in credit DOAR prima data, la activarea unei cartele noi, si cu conditia sa nu fi consumat deja din resurse.
  2. cuvantul "CREDIT" trimis la 321 trebuie sa fie obligatoriu cu majuscule.

Banuiesc ca in cazul tau, nu este vorba de o cartela noua. Caz in care, comanda nu va functiona.

Ceea ce poti face totusi este sa suni la 300, ramura 5-2-0, intri in legatura cu un consultant si rogi, daca se poate, sa-ti dea creditul inapoi. In mod normal, nu se poate, si nu au nicio obligatie sa faca lucrul asta. Deci, nu te duce cu o falca in cer si una in pamant sa-ti faci dreptate. :)) 

Cu toate astea, de cele mai multe ori (si mai ales daca nu e in fiecare luna sau ceva, adica daca a fost doar o greseala), pentru ca isi doresc sa aiba clienti multumiti, cel mai probabil iti vor trimite creditul pe cont.

Te asteptam sa ne spui daca ai rezolvat. 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember

Stefan, bun venit în Comunitate. Cum ai trimis SMS-ul la 321: simplu (mesaj gol)? Mesajul SMS trebuie trimis la 321 cu textul ”CREDIT” (cu majuscule), în termen de 24 de ore de la activarea opțiunii și cu condiția ca nimic din resursele alocate să nu fi fost consumate (minute, date mobile, SMS). Un topic similar ai aici.

arsradu
#StarMember

Salut,

Doua detalii importante:

  1. poti sa convertesti optiunea inapoi in credit DOAR prima data, la activarea unei cartele noi, si cu conditia sa nu fi consumat deja din resurse.
  2. cuvantul "CREDIT" trimis la 321 trebuie sa fie obligatoriu cu majuscule.

Banuiesc ca in cazul tau, nu este vorba de o cartela noua. Caz in care, comanda nu va functiona.

Ceea ce poti face totusi este sa suni la 300, ramura 5-2-0, intri in legatura cu un consultant si rogi, daca se poate, sa-ti dea creditul inapoi. In mod normal, nu se poate, si nu au nicio obligatie sa faca lucrul asta. Deci, nu te duce cu o falca in cer si una in pamant sa-ti faci dreptate. :)) 

Cu toate astea, de cele mai multe ori (si mai ales daca nu e in fiecare luna sau ceva, adica daca a fost doar o greseala), pentru ca isi doresc sa aiba clienti multumiti, cel mai probabil iti vor trimite creditul pe cont.

Te asteptam sa ne spui daca ai rezolvat. 🙂

Client Orange