la 10-02-2024 08:21 PM - editat ultima oară la 12-02-2024 09:00 AM de DanielaH
Eu mi-am incarcat telefonul cu minute si doresc sa le convertesc in euro credit. Cum fac?
Am trimis si sms la 321 dar nu s-a intamplat nimic.
10-02-2024 09:13 PM - editat 10-02-2024 09:16 PM
Salut,
Doua detalii importante:
Banuiesc ca in cazul tau, nu este vorba de o cartela noua. Caz in care, comanda nu va functiona.
Ceea ce poti face totusi este sa suni la 300, ramura 5-2-0, intri in legatura cu un consultant si rogi, daca se poate, sa-ti dea creditul inapoi. In mod normal, nu se poate, si nu au nicio obligatie sa faca lucrul asta. Deci, nu te duce cu o falca in cer si una in pamant sa-ti faci dreptate. :))
Cu toate astea, de cele mai multe ori (si mai ales daca nu e in fiecare luna sau ceva, adica daca a fost doar o greseala), pentru ca isi doresc sa aiba clienti multumiti, cel mai probabil iti vor trimite creditul pe cont.
Te asteptam sa ne spui daca ai rezolvat. 🙂
la 10-02-2024 08:51 PM
Stefan, bun venit în Comunitate. Cum ai trimis SMS-ul la 321: simplu (mesaj gol)? Mesajul SMS trebuie trimis la 321 cu textul ”CREDIT” (cu majuscule), în termen de 24 de ore de la activarea opțiunii și cu condiția ca nimic din resursele alocate să nu fi fost consumate (minute, date mobile, SMS). Un topic similar ai aici.
10-02-2024 09:13 PM - editat 10-02-2024 09:16 PM
Salut,
Doua detalii importante:
Banuiesc ca in cazul tau, nu este vorba de o cartela noua. Caz in care, comanda nu va functiona.
Ceea ce poti face totusi este sa suni la 300, ramura 5-2-0, intri in legatura cu un consultant si rogi, daca se poate, sa-ti dea creditul inapoi. In mod normal, nu se poate, si nu au nicio obligatie sa faca lucrul asta. Deci, nu te duce cu o falca in cer si una in pamant sa-ti faci dreptate. :))
Cu toate astea, de cele mai multe ori (si mai ales daca nu e in fiecare luna sau ceva, adica daca a fost doar o greseala), pentru ca isi doresc sa aiba clienti multumiti, cel mai probabil iti vor trimite creditul pe cont.
Te asteptam sa ne spui daca ai rezolvat. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor