anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Număr prepay, marcat ca SUSPENDAT in My Orange, dar in realitate se regăsește în perioada de gratie

dodo_d
Începător
Număr prepay, marcat ca SUSPENDAT , in My Orange, dar in realitate se regăsește în perioada de gratie.
Am întrebat de două ori la serviciul clienți, dar se pare, că, începând cu această lună, la expirarea perioadei active pentru un număr prepay, și , respectiv , intrarea acestuia, in perioada de grație, va fi marcată ca număr,, Suspendat,,.
Refuz să fiu,, chinez,, !!!!! .Limba romănă are multe cuvinte, dar ce are perioada de grație cu suspendarea?????.Cam nimic. Și cu onor , profesioniștii,, Orange,, nu prea doresc să renunțe la această formulare. Suspendarea, până azi, însemna orice altceva, neplată, nerespectarea/ depășirea unor termeni și condiții.
Sper să nu pierd numărul, in căteva luni, având în vedere , că , acest număr prepay, se află în perioada de grație, până la data de 19.02.2022. De ce nu se poate înlocui , clar, Suspendarea (apare în MyOrange) cu realitatea, adică, număr în perioada de grație,, sau ,,se pot primi doar apeluri,,, sau orice altceva care are legătură cu perioada de grație a unui număr prepay și nicidecum ,, Suspendat,, ceea ce după mine înseamnă orice altceva
14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator
@dodo.d, bine ai venit în Comunitatea Orange! Îți mulțumim pentru postare și pentru feedback. Vom transmite opinia ta colegilor noștri care se ocupă de My Orange.

FLo1
#StarMember
@dodo.d: Poți găsi tu un termen mai potrivit în dex-ul românesc pentru starea prepay-ului tău? Un singur cuvânt, nu burtologie pe rânduri întregi. Mda, cred și eu. Pentru tine: SUSPENDARE = servicii care odată expirate ca perioadă de valabilitate nu mai sunt active, adică sunt suspendate. BLOCARE = Stare a SIM-ului cauzată de neactivarea /neîncărcarea cu opțiune / credit la depășirea perioadei de grație (suspendare). E SIMPLU, CHIAR DACĂ DERANJEAZĂ. Poți însă ocoli terminologia de "suspendare" asigurându-ți numărul ca permanent activ cu cel puțin o opțiune de voce sau credit.

dodo_d
Începător
Da, sigur că da, nimeni nu vede o ,,problemă,, la modul de transmitere a informațiilor pe contul MyOrange. Eu spun că avem o mare problemă, mai precis privind ce, cum și mai ales când Orange transmite pe platforma MyOrange. Programatorii fac ce li se spune, Ei pot programa corect ceea ce trebuie să apară pe ea, dar li se comunică ceea ce trebuie. Nu mai spun că pentru plata unei facturi curente, din prima zi în care este posibilă plata ești anunțat cu formidabilul.,, Factură restantă,, . Dacă este în perioada normala de plată de se transmite informația.. Factură restantă,,? Așa este și aici, dacă numărul prepay poate fi folosit pentru primirea de apeluri, in cadrul perioadei de grație de 365 de zile, de ce se transmite informația eronată, in MyOrange,, ca număr ,,Supendat,,. Ajungem să consultăm ce, DEX-ul Orange??? Oricum cele două angajate de astăzi, de la care am cerut lămuriri, au avut un ,,comportament,, lipsit de profesionalism. Una, a cerut timp (cam 15 minute ) să calculeze perioada de grație, care era clar înscrisă in MyOrange, iar cealaltă a avut un ton ,,țâfnos,, și în 3 minute a închis convorbirea. Deci, tratament incorect al angajaților Orange și lipsa de dorință de a lămuri un client (20 ani, cam vechi pe la Orange) și de a rezolva pe de altă parte un aspect care precis va duce spre altceva. ,,Suspendare,, nu are cum să fie egal cu perioadă de grație, și posibil ca mâine -poimâine, un alt angajat ,,vajnic ,, al Orange să închidă de tot numărul prepay, pe motiv de ...desigur ,,Suspendare,,

FLo1
#StarMember
Cu răbdarea și greșeala de a mă repeta: NU AVEȚI ACEIAȘI REFERINȚĂ!!! Prin SUSPENDARE Orange înțelege "număr fără opțiuni active sau credit activ". În schimb tu înțelegi numărul per ansamblu. Să înțeleg că ai dori ca Orange, în periada de grație, să nu îți permită nici primirea de apeluri/mesaje??? Atunci ar fi numărul suspendat conform terminologiei acceptate de ambele părți....

Buna ziua,

 

incercati sa nu mai fiti asa de caposi si atotstiutori, suspendat inseamna ca nu mai ai acces la acel numar in niciun fel, cand in realitate poti primi apeluri. Ia uitati-va ce apare la mine ca si perioada de gratie, in conditiile in cartela este activa, asta asa ca sa nu mai bateti campii

dodo_
Începător
Domnule, dna Flo_1, specialist, nu sunt de acord cu definiția dvs ..Prin SUSPENDARE Orange înțelege "număr fără opțiuni active sau credit activ" , întrucât nu este înscrisă nicăieri de către Orange. Deocamdată este doar părerea dvs. Dacă erau înscrise, fără echivoc, în ,,Termeni și Condiții Prepay,,, eram de acord, dar...uitați ce găsim, spre exemplu:,, https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de-telefon-in-caz-de-pierderefurt-93,, etc, , și mai sunt exemple tot pe site-ul Orange (furt, pierdere sim, nerespectare Condiții, termeni), care nu au nicio legătură cu cazul semnalat. Nici măcar tangențial. Sunt doar comunicări verbale sumare primite după insitențe repetate, de la Serviciul Clienți. Lămuriți-mă, ajungem să conjugăm ,, Suspendarea, ...dar în câte moduri?????. Atât timp cât angajații cu experiență, au plecat de la Orange și găsim tot mai des angajați fără experiență și chiar agresivi, precis va fi loc pentru interpretări nefavorabile clientului. Sunt pățit iar rezolvarea a fost de fiecare datăîn înscrisurile din contractul semnat. Una din ele ar fi deconectarea după un termen mai mic decât cel de grație. In loc să vorbim românește, conform realității (ex: ,,Perioadă de grație,,, ,,Doar primire apeluri,, In afara perioadei active,,, etc.), ajungem să încercăm să ,,convingem,, clienții (care mai știu telefonie, au vechime mare în rețea, etc.) că habar nu au despre Orange. Sau , mai bine, pe principiul românesc,, Unde scrie,, ,Orange să-și facă un dicționar cu specificații clare (In termeni, Condiții, site, etc.) , în special în acest caz-prepay

Neaplicabil
Aceeasi problema si la mine. Am numar prepay si in aplicatie apare ca suspendat desi am reincarcat cu optiune de minim 5€. Am castigat 400 puncte cu Piñata Party dar nu pot revendica premiul cu minute nationale nelimitate fiindca nr meu e suspendat si imi spune ca nu am numere eligibile pe cont. Va rog sa rezolvati situatia, altfel plec de la voi.

FLo1
#StarMember
Mihai G: reîncearcă. Situația ar trebui să se fi actualizat intre timp. În caz contrar, revino dimineață cu un apel la 300 -serv clienți sau prin chat-ul Djingo din pagina de suport.

Neaplicabil
FLo1: Salut! Da, s-a rezolvat. Merci. Cam greu, totusi. Sper ca se va imbunatati aplicatia.

FLo1
#StarMember
@Mihai G: Salut. Mă bucur că ai clarificat problema. Succes pe viitor și mai revino în Comunitate!

Vldtr17
Începător
Bineînțeles că e derutant ca aplicația sa îți arate că numărul tău este suspendat, fiind activ pentru primit apeluri, iar agresivitatea celor care răspund aici e jenantă. Nicăieri în aplicație nu e specificat ce este suspendat. Iar mesajul este afișat în dreptul numărului. De aici orice om cu minim discernământ presupune că numărul îi este suspendat cu totul. Rezolvați problema și nu mai fiți aroganți cu clienții. Măcar de aveați dreptate.

Adrian000
Începător

Salutare! Folosesc prepay in roaming. Desi perioada de gratie este in iulie 2023, numarul apare inactiv. Mai mult decat atat , nu primesc nici macar mesaje, iar numarul este absolut necesar ptr a putea face tranzactii online. 

Pololică
#StarMember

Esti in roaming si nu ai activ nici credit nici optiune cu acces la roaming. Nu cred ca ai acces la roaming fara resurse (credit sau optiune cu acces la roaming).

dincadan78
Începător

Dureaza foarte mult procesarea cererii de reincarcare nr. Prepay marcat ca “suspendat”, de pe contul de abonament voce. Numarul este in perioada de gratie pana in 15 martie 2024. De ce nu se reactiveaza instantaneu? In fine, mai asteptam, poate maine.