la 17-11-2022 08:33 AM - editat ultima oară la 17-11-2022 09:03 AM de DanielaH
Nu reusesc sa reincarc o cartele Prepay. Va rog sa ma anuntati cand se rezolva problema.
Nu pot introduce numarul de telefon.
la 17-11-2022 09:04 AM
Salut, @corimaftei! Bun venit în Comunitate!
Prin ce metoda vrei să reîncarci? Primești vreun mesaj de eroare?
Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Poți atașa eventual și o captură de ecran (fără date personale).
la 17-11-2022 10:18 AM
Ieri am reincarcat o cartela din MyOrange (in ultimele ore ale numarului in Orange). Nu m-a lasat sa reincarc cu plata la factura (din moment ce era pe picior de plecare, cred ca asta e politica. Nu m-a deranjat atat timp cat plata a fost facuta si persoana careia i-am facut reincarcarea nu s-a plans ca nu a primit ... reincarcarea cu optiune), ci doar plata cu cardul. Plata a fost facuta cu un card Orange Money (asa era setat si imi era lene sa-l schimb).
la 17-11-2022 12:27 PM
Salut,
Nu mi-e foarte clar ce anume se intampla cand incerci sa introduci numarul de telefon. Ar fi util un screenshot eventual.
De asemenea, ai incercat cumva si de pe site-ul web www.orange.ro? Ai acelasi rezultat?
Te asteptam cu mai multe detalii.
la 24-11-2022 05:34 PM
hey. Intampin aceeasi eroare - la selectia nr pe care doresc sa il reincarc am eroare ca nu am adaugat un nr prepay. Am incercat si log out de cateva ori si nimic. 🙂 Solutii?
la 24-11-2022 05:40 PM
Doar sa dai un telefon la 300 sa semnalezi problema asta. Altceva...nu prea vad ce ai putea sa faci. Pare ca nu-ti detecteaza numarul ca prepay.
Daca adaugi numarul de telefon pe cont, merge? Sau poti sa adaugi numarul pe contul My Orange in primul rand? Adaugarea se poate face si de pe Desktop, si din aplicatia My Orange (Altele > Alege Serviciu > click pe telefonul din dreapta sus).
la 24-11-2022 09:13 PM
Sunt sigura ca a fost ceva bug fe la platforma. Am renuntat mai devreme si am incercat din nou acum. And it worked 🙂
E un pic dezamagitoare platforma in sine dar cu un pic de rabdare nimeresti si un moment in care merge ok
la 19-04-2023 02:30 PM
Am incercat atunci pe toate caile. Nu mergea nicicum. Am rezolvat in magazin. Multumesc.
la 18-11-2022 09:37 AM
@corimaftei, ai reușit să faci reîncărcarea?
19-04-2023 02:29 PM - editat 19-04-2023 02:31 PM
Imi cer scuze, nu am mai intrat aici. Am rezolvat in Store, in aceeasi zi. Au fost ceva probleme la platforma. De atunci nu s-a mai intamplat. Multumesc mult pentru implicare. Va salut si va doresc zile linistite.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor