- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2023 11:06 AM
Am efectuat două reîncărcări pentru două cartele prepay cu opțiunea de 5 euro, iar mi s-au retras bani din cont pentru 5 reîncărcări.
Care este soluția pentru a-mi primi banii înapoi?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-04-2023 02:01 PM - editat 09-04-2023 02:02 PM
Salut Xen,
Solutia cea mai la indemana este un apel la 300, ramura 5-2-0, si sa ceri sa-ti ramburseze suma retrasa din cont, pentru celelalte 3 reincarcari. De mentionat ca cel mai probabil vei primi corespundentul sumei respective, sub forma de credit pe contul tau My Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-04-2023 02:01 PM - editat 09-04-2023 02:02 PM
Salut Xen,
Solutia cea mai la indemana este un apel la 300, ramura 5-2-0, si sa ceri sa-ti ramburseze suma retrasa din cont, pentru celelalte 3 reincarcari. De mentionat ca cel mai probabil vei primi corespundentul sumei respective, sub forma de credit pe contul tau My Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2023 08:57 AM
@Xen10, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2023 07:34 PM
Am sunat încă o dată astăzi și mi s-a spus ca o să anuleze reîncarcările și o să mi se ramburseze suma aferentă plăților în cont în 3-5 zile lucrătoare.
