anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot activa Optiunea de 6€ Credit castigata la Pocus Bonus

OrangeRoUser00
Începător

Am câștigat 2 opțiuni de 6€ la Pocus Bonus în aplicația My Orange, una de 1 an și cealaltă de 28 de zile. Le găsesc la secțiunea Opțiuni însă nu pot activa niciuna dintre ele, butonul "Alege" nu funcționează.

SmartSelect_20241230-003639_My Orange.jpg

8 Răspunsuri 8

teacher_
#StarMember

Salut! Câteva întrebări 

1. Ești pe prepay sau pe abonament?

Daca ești pe abonament, nu ai ce face, nu se poate utiliza acea optiune

2. Daca ești pe prepay, ai opțiune cu minim 5 euro activa? Daca nu ai, reîncarcă cu opțiune și încearcă din nou. 

In cazul in care ai mai multe numere pe contul My Orange, conectează-te cu cel de prepay...

@teacher_ aceste opțiuni pot fi activate doar pentru numerele prepay, pe abonament pur și simplu nici nu-ți apar în lista de numere unde opțiunile pot fi alocate.

Altfel am fost și eu în situația aceasta și... nu s-a putut face nimic... în cazul opțiunii valabile 1 an, e bine de știut că nu se pot suprapune 2 astfel de opțiuni: dacă ai una activă și mai câștigi o dată această opțiune la fel cum am pățit-o eu de câteva ori pur și simplu nu ți se alocă pe cont... 

teacher_
#StarMember

Update: am extras câteva lucruri din regulament... Ai subliniat la punctul 5.5 ceva care ar putea sa îți folosească. 

La Campanie poate participa orice persoana fizica, cetatean roman, cu domiciliul sau resedinta fiscala
in Romania, avand capacitate deplina de exercitiu, cu varsta de peste 18 ani si care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
▪ acceseaza pagina Campaniei http://www.orange.ro/prepay/bonus-pocus/
▪ are acces la internet;
▪ este de acord cu participarea la prezenta Campanie si cu termenii si conditiile prezentului Regulament;
▪ a luat la cunostinta de nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in
conformitate cu prevederile Sectiunii 11 din prezentul Regulament;
▪ detine cu titlu legal cartela SIM care corespunde numarului de telefon cu care participa la Campanie...

....revendica Premiul printr-una din urmatoarele modalitati:
i) din contul My Orange (existent sau nou creat) care are in administrare numarul cartelei preplatite pe care se alege activarea Premiului bonus sau alocarea Premiului constand intr-o optiune PrePay.
ii) revendicare fara cont My Orange.
5.2.Participantii castigatori vor primi in mod aleatoriu unul dintre Premiile disponibile, raportat la perioada
in care participa la Campanie. In functie de modalitatea de revendicare (prin contul My Orange sau fara cont My Orange), Participantii castigatori vor avea acces la una dintre cele doua categorii de Premii: Premiile cu revendicare prin contul My Orange, respectiv Premiile cu revendicare fara cont My Orange.
5.3. La finalul jocului se afiseaza in mod aleatoriu unul dintre cele 2 premii cu revendicare fara cont My Orange sau unul dintre cele 5 premii disponibile cu revendicare din contul My Orange. 

Premiile se aloca exclusiv pe numere Orange PrePay. Premiile de tip bonus pot fi utilizate doar daca numarul are activa o optiune de minimum 5 euro credit.
5.5.Premiile constand in optiuni pot fi revendicate in termen de maximum 60 de zile calendaristice, accesand contul My Orange, sectiunea “Abonamente si optiuni. Nerevendicarea Premiului, adica
neactivarea optiunii in acest termen conduce la pierderea acestuia.
5.6.Pentru revendicarea Premiilor fara cont My Orange se parcurg urmatorii pasi:
-
se introduce numarul de telefon Orange PrePay pe care se doreste acordarea Premiului;
-
in caseta corespunzatoare din joc se introduce codul unic de autentificare primit prin SMS pe numarul Orange PrePay participant la Campanie.
5.7.Pe un numar Orange PrePay se pot activa mai multe tipuri de Premii in acelasi timp (maxim 5), astfel
cum este menționat la art.6.4. din prezentul Regulament, insa nu acelasi tip de Premiu.

MihaiC99
Explorator

Salut,

Încearcă să activezi opțiunile accesând my Orange din browser.

Uneori durează puțin mai mult până când pot fi activate dn aplicație.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Orice opțiune cadou se poate activa doar dacă ai deja activă una de cel puțin 5 euro, lucru valabil pentru orice bonus.

Dacă ai așa ceva , mergi în My Orange la ,,Alege" ( cele 3 puncte din dreapta jos)- opțiuni cadou- activează. Dacă este opțiunea acolo!

Dacă nu, vezi și pe în laptop/ desktop, poate o găsești.

Dacă tot nu se poate, atunci intri în aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde le scrii problema respectivă și îi rogi să rezolve.

Baftă și Sărbători fericite!

MihaiC99
Explorator

Nu este necesar să ai activa o opțiune de 5 euro pentru activa opțiunea cadou.

Încearcă activarea din browser și vezi ca simul sa fie in perioada de valabilitate credit ( nu in perioada de gratie).

Anca07
#StarMember

@OrangeRoUser00 ai reusit sa activezi optiunea?

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @OrangeRoUser00. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Te-au ajutat răspunsurile primite de la membrii Comunității? Mai ai nevoie de alte informații?