anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Misterul eurocentului dispărut

Anonim
Neaplicabil

Preambul: altora li s-a mărit abonamentul cu 1, 2, 3 euro fără să-și dea seama și tu te întrebi unde a dispărut 0.01 euro... ce oameni domnule... Hagi Tudose sau Harpagon sunt mic copil pe lângă tine 😏

Ieri, după ce-am reușit să depășesc pragul de 1.000 de puncte în jocul Pinata Party, am ales internet nelimitat doar că atunci când am vrut să-l aloc numărului prepay că pe abonament oricum am nelimitat, ia numărul de unde nu-i...

Mă uit cu atenție în aplicație, numărul e înrolat doar că a intrat la începutul lunii în perioada de grație și... nu vreau să-l încarc acum ci după ce începe noua Pinata Party că oricum acum voi pierde vreo câteva sute de puncte pe care nu am cum să le folosesc în mod real.

Și în timp ce-mi vedeam de treburile mele, stând cu un deget în gură și cu altul scărpinându-mă în c... reștetul capului mă gândeam ce bine ar fi dacă aș putea avea măcar o zi perioadă activă ca să pot să-mi aloc opțiunea de internet nelimitat de la Pinata Party.

Dar cum nu e suficient să te gândești ci trebuie să și acționezi, la o căutare distanță am aflat că există reîncărcare de rezervă la Orange Prepay... 0.40 euro valabili o zi pentru situații când te trezești că ești la baie, ai rămas fără hârtie igienică și trebuie să suni pe cineva din casă ca să-ți aducă o rolă nouă. Aceasta pentru că se știe că nu ne despărțim de telefonul mobil decât atunci când facem duș...

Cu datele mobile dezactivate și cu telefonul conectat la Wi-Fi am executat solicitarea pentru reîncărcarea de rezervă, alocat internetul mobil nelimitat și apelat *133# ca să văd ce resurse neconsumate mai sunt pe contul prepay: primesc o duzină de mesaje de pe vremea când în fiecare săptămână puteai să-ți alegi un bonus și mesajul final cu 0.39 euro credit valabil până la 26.04.2023.

Mă uit crucit, mai apelez o dată *133#, același rezultat... a treia oară n-am mai încercat că doar un nebun s-ar fi așteptat la rezultate diferite făcând același lucru, știți citatul... presupun...

Am mers liniștit la culcare și azi de dimineață butonând aplicația My Orange îmi sare în ochi la numărul de prepay 0.4 euro... belesc ochii bine, apelez din nou *133# și... v-am spus că doar un nebun ca mine s-ar fi așteptat să primească mesaj cu 0.4 euro credit... nu, creditul este tot de 0.39 euro...

No, bine... aici se sfârșește povestea mea în care n-am spus nimic interesant sau folositor... doar că din punct de vedere filosofic mă întreb unde s-a ascuns eurocentul respectiv că din punct de vedere economică e o cantitate neglijabilă.

19 Răspunsuri 19

FLo1
#StarMember

Pe considerentul aceleiași povești, ca să parafrazez titlul poveștii lui Spencer Johnson, întreb și eu: "Cine mi-a luat cașcavalul?" 🤔🤔🤔

Pentru cei nedumeriți (încă), atașez următoarele foto:

Screenshot_20230426-105457_Messages.jpg

Screenshot_20230426-105246_My Orange.jpg

Screenshot_20230426-105403_My Orange.jpg

 Ignorați opțiunea de 12€ expirată dar...  activă. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonim
Neaplicabil

Înseamnă că e o problemă de raportare... dar care e creditul corect? Că în cazul meu nu avea unde să dispară acel eurocent cât timp datele mobile au fost oprite, conexiunea fiind pe wi-fi.

Dacă mă uit în desfășurător este cel afișat SUMARUL aplicației, nu cel din fereastra de Consum sau cel din SMS. 🤣🤣 adică 6,81.... NU 6,80 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Am dat bug-ul asta la remediere acum vreo 3 ani. Deci rezolvarea trebuie sa apara in orice secunda. 

Client Orange

@arsradu: La care secunde din cele 259.200 = 86.400 x 3ani faci referire? Că le tot număr și deja dă cu virgulă. 😋 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

In 2019 am trimis bug-ul. Acum am gasit si mail-ul. Nu era legat de credit credit, era legat de phone credit. Dar da, aceeasi problema. La momentul respectiv, problema era doar in aplicatia de Android, vad ca acum e si pe iOS. Deci...da, undeva e o problema de raportare. Ori la 333, ori in aplicatie.

Dar da, si la mine apare +0.01 Eur in aplicatie fata de mesajul de la *133#. Deja nu-mi mai bat capul.

Client Orange

mihai_13
Maestru

acum un an si ceva am reportat pe googleplay  store aplicatia  orange ca "degeaba" cu o "steluta" ( oricum printre primele aplicatii pe care le  "delete"(cu root) din firmware este my orange) - interesant am primit imail si intrebari de la dezvoltatorii portocalei "ca dece" -  nu le-am raspuns (nu avea rost)  dar le recomand sa citeasca pe Comunitate sa vada si "ei" cati "gandaci" au/are aplicatia dezvoltata de ei....

Anonim
Neaplicabil

Mulțumesc tuturor! Înțeleg, am presupus și eu că e un bug dar de ce nu e cu + 1 și e cu - 1... adică de ce mi se ia în loc să mi se dea?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

E o discrepanta, oricum ar fi (cu + sau cu - ). Si nu ar trebuie sa fie una, in primul rand. :)) Ideea e ca nu stii ce informatie sa consideri ca fiind corecta. Daca cea de la 333 e corecta, atunci aplicatia are probleme. Daca aplicatia e corecta, atunci raportarea de la Info Credit (333) are probleme. Nu pot sa fie amandoua corecte si diferite in acelasi timp. :))

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Sunt curios, dacă încarc cu 4.60 euro pot să-mi activez o opțiune de 5 euro sau îmi spune că am credit insuficient? 4.60 + 0.39 = 4.99

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Only one way to find out. :))

Client Orange

@Anonim : Poate nu vei fi surprins, dar nu poți încărca decât cu valori întregi, și mai mari de 3. 😋

Anonim
Neaplicabil

La mine în cont îmi spune minim 4 euro... oricum dacă e credit nu opțiune trebuie să fie posibil...

Pardon.... cu minim 4€. Dar zecimale nici poveste. Nu ți se permite din tastatura numerică implicită.