la 13-04-2023 02:01 PM
Salutare, astăzi mi-am reîncărcat cartela și a fost reîncărcarea de 4 ori și de fiecare dacă mi s-au luat bani de pe card. Am vrut sa schimb cardul cu care făceam plata și am bifat căsuța “Adaugă card nou” iar apoi am dat cumpărare crezând ca îmi va apărea sa îmi pun detaliile cardului nou, și pagina se bloca și rămânea așa, iar apoi am încercat din nou și același lucru, și am zis ca dacă nu merge, încerc să pun cardul cu care mai plăteam in trecut(asta fiind a 5-a oară cabd incercam) când am încercat acest lucru abia atunci a apărut ca eu am o reîncărcare in desfășurare și nu am mai continuat procedura, iar după 2 minute am primit mesaj cu reîncărcare nu doar una, ci 4 reîncărcări la rând. Mă poate ajuta cineva sa dau un refund ceva?
la 13-04-2023 02:03 PM - editat ultima oară la 13-04-2023 02:28 PM de DanielaH
la 13-04-2023 02:17 PM
Salut,
E o problema generala cu platile luna asta. Problema e cunoscuta, si, din cate stiu, este deja in curs de remediere.
Pentru refund, trebuie sa suni la 300 (ramura 5-2-0) si sa ceri lucrul asta. Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces pe cont, si nu putem opera niciun fel de modificari.
la 20-04-2023 10:51 AM
@AlbertGJ, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 26-04-2023 11:54 PM
Eu aștept din data de 11.04 un refound pentru încasarea multipla a reîncărcarii. 🙂
27-04-2023 08:43 AM - editat 27-04-2023 09:34 AM
Salut, @Roli420 ! Ai făcut solicitare de refund către 300?
la 27-04-2023 08:45 AM
Da, in ziua respectiva și refoundul a fost “aprobat” acum câteva zile cu durata de returnare in 3 zile.. au trecut 5/6
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor