la 29-10-2025 02:48 PM - editat ultima oară la 29-10-2025 02:59 PM de DanielaH
am avut o cartela prepay pe care nu am mai folosit-o mult timp si a fost suspendata.
azi am reincarcat-o cu 10 euro sa o reactivez intr-un shop orange dar au trecut cateva ore si eu tot nu am semnal!
29-10-2025 02:55 PM - editat 29-10-2025 03:06 PM
@guagale : Bun găsit. Sigur e încărcat numărul cu acel credit? Ai o confirmare a încărcării? De fapt cred că numărul a expirat, iar orice încărcare este inutilă la acest moment. Din păcate.... Dar mai sigur poți afla chiar și în magazinul Orange unde vroiai să mergi. Te așteptăm cu vești bune.
la 29-10-2025 03:11 PM
mi au spus ca e suspendat. ma gandesc ca daca era expirat nu putea fi incarcat. o sa ma duc maine la ei
la 29-10-2025 08:11 PM
Da, "expirat" nu ar fi trebuit să permită reîncărcarea, dar nici reîncărcare fără activare nu e ceva ok. În cazul în care clarifici (sau nu) situația în magazin, te așteptăm aici în Comunitate cu vești bune.
la 29-10-2025 02:59 PM
Salutare!
Dacă prepay-ul nu mai este in perioada de gratie, încărcarea devine inutila. Contactează serviciul clienți Orange prin chatul din aplicație și atașează screenshot-urî cu dovada platii. Dacă nu mai pot activa prepayul, macar sa îți recuperezi banii.
la 29-10-2025 03:12 PM
chatul acela e o mizerie, nu raspunde nimeni, doar niste intrebari dupa un anumit tipar
29-10-2025 03:17 PM - editat 29-10-2025 03:17 PM
Ceri transfer către un operator uman ( tastezi transfer și dai send, repeti X2) Odată transferat detaliezi problema și ți se va răspunde în funcție de solicitări.
la 29-10-2025 04:22 PM
Salutare!
Dacă nu poți așa, s-ar putea ca în magazinul Orange să ți se ceară să treci la un abonament temporar.
la 31-10-2025 10:23 AM
@guagale, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor