la 24-05-2023 10:40 AM
Buna ziua. Pe 23 mai beneficiile mele din opțiunea de 5 euro expirau. După ce am primit mesajul cu acestă informație am rugat o prietenă să-mi reincarce contul cu aceiași opțiune prin intermediul aplicației. Reîncărcarea părea că o mers cu succes, până când la un moment dat,în ziua următoare, datele mobile nu mai funcționau. După câteva încercări de a face reset al telefonului nu s-a schimbat nimic. Semnul de 4G apare după ce incerc să pornesc internetul mobil,din acest aspect tot arată perfect,dar încercând să intru într-o rețea de socializare sau chiar în orice aplicație ce necesită conectare la rețea, ele nu funcționează și ar arăta că lipsește conectarea la rețea.
la 24-05-2023 10:54 AM
@Adriana6: Bun venit în Comunitate. Ai acces la contul tău MyOrange sau nu ai numărul asociat unui cont MyOrange? Cred că ”prietena ta” a efectuat o încărcare cu 5euro credit, iar acesta s-a consumat repede dacă nu a fost activată o extraopțiune cu acces internet. Ai primit pe 23mai vreun mesaj de activare a unei opțiuni cu resurse incluse în acest caz, sau doar de încărcare cu 5euro? Dacă ai consumat creditul, nu vei avea de ales decât să reîncarci din nou, recomandabil chiar direct cu extraopțiune din MyOrange.
la 24-05-2023 11:04 AM
Salutare!
Și eu cred că ți s-a încărcat cu credit și s-a terminat rapid, după care nu mai ai decât 3g la semnal și nu mai ai acces la nimic.
la 24-05-2023 11:36 AM
Salut,
Fa-ti un cont My Orange si reincarca-ti singura cu ce ai nevoie. Tot acolo poti vedea si ce optiuni ai active pe cont (daca mai sunt) si poti face si reincarcare (si cu credit, si cu optiune, alegerea iti apartine). Reincarcarea se face cu un card de debit/credit pe care il poti salva in aplicatie pentru reincarcari ulterioare.
Intre timp, da un apel la 333 sau *133# si vezi ce mesaj primesti inapoi. Daca poti, pune aici un screenshot, sa vedem in ce stadiu esti cu optiunea. Dar, dupa cum ziceau si colegii mai sus, daca s-a incarcat cu credit, si nu s-a activat si o optiune din el...sansele sunt foarte mari sa se fi consumat. Deci, vei avea nevoie de o noua reincarcare.
Pana atunci insa, verifica ce primesti de la 333.
la 25-05-2023 01:44 PM
Adriana, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Reîncărcarea s-a făcut cu credit sau cu opțiune?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor