anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Info credit dual SIM cost suplimentar?

Ayesha
Începător
Efectiv mi s-a trimis cum ca am terminat traficul de internet si ca voi fi tarifata cu un cost suplimentar de 1 euro si cand am sunat la Cronos imi spuneau ca mai am internet, am verificat si pe aplicatie si imi zice acelasi lucru.
Ce naiba inseamna dezorganizarea asta?!
4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Vad ca ai un dual SIM cu ambele slot-uri ocupate. Verifica de pe ce SIM iti vine mesajul. Pentru ca cred ca acolo e confuzia.
Client Orange

And04
Senior
Salutare, @Ayesha Asa cum a mentionat si @arsradu, verifica pe ce SIM s-a consumat traficul. De asemenea, daca s-a terminat, e posibil ca inca sa nu fie actualizat in aplicatie asa repede.De obicei este o intarziere de 1-2h pana se face refresh.

FLo1
#StarMember
@Ayesha: Bun venit în Comunitate. Să clarificăm la început "harababura" din telefonul tău: 1. Dacă SIM1 este abonament, SIM2 este tot abonament sau ai un prepay de orange? 2. Confirmă faptul că ești în țară, iar nu în roaming. 3. Pare că ambele SIM-uri sunt active și cu date mobile incluse, fie abonament sau prepay, deci nu cred că se pune problema să nu ai pe SIM-uri resurse de date mobile. 4. Trebuie să te decizi și să ne comunici (dacă vrei un răspuns de ajutor) pe care SIM îl folosești pentru "date mobile". Deși pare să te preocupe SIM1, constat că unele mesaje conțin informații de pe SIM2. Verifică și confirmă SIMul utilizat pentru "date mobile".

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, @Ayesha! Bine ai venit în comunitate. Ca să te putem ajuta te așteptăm să revii cu mai multe detalii.