la 18-02-2023 12:36 PM
Salutare 👋🏻
Ma intereseaza daca cineva care are doar prepay de la Orange isi poate reincarca cartela prin intermediul aplicatiei My Orange, plata online cu cardul?
Contul in My Orange este creat, dar cand doreste sa adauge numarul de telefon Orange in aplicatie apare aceasta eroare (poza atasata).
Nu exista alte servicii, abonament sau facturi de la Orange.
Multumesc! 🙏🏻
18-02-2023 12:47 PM - editat 18-02-2023 12:49 PM
Pai daca nu exista alte servicii, înseamnă că nu e un număr de telefon OROC, adică venit de la Telekom. Din câte îmi dau seama, e un număr portat de la Vodafone, după prefix. Deci trebuie tratat că un număr ORO (Orange), nu OROC (Orange Romania Communications). Acolo pare a fi problema, de selectare a aplicației. Trebuie folosită aplicația My Orange, nu My Orange Fix.
18-02-2023 01:22 PM - editat 18-02-2023 01:24 PM
Saluut Valii! 🙂
Da, am mai intalnit problema asta la alti useri prepay. Chiar de curand s-a plans cineva de o problema similara aici. Problema este pe cont si se poate rezolva cu un apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea, inclusiv international, daca pui +4 in fata).
Daca folosesti aplicatia aplicatia My Orange Fix...trebuie dezinstalata si instalat My Orange (fara Fix).
De asemenea, poti accesa contul My Orange si de pe web cu un click aici.
la 18-02-2023 01:35 PM
Da, de aici este problema, am creat din greseala cont pe OROC.
Am incercat sa facem alt cont pentru ORO, dar nu ne permite, eroare este ca emailul si numarul de telefon sunt asociate deja altui cont.
Am optat pentru stergerea contului OROC, probabil dureaza, asteptam sa vedem ce urmeaza.
Multumiri!
la 18-02-2023 01:37 PM
Peerfect! 🙂 Atunci sper sa se rezolve in curand. Te asteptam cu vesti bune in Comunitate.
la 21-02-2023 09:46 AM
@Valii, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor