anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incarcare exclusiv prepay din cont My Orange

Valii
Junior

Salutare 👋🏻

Ma intereseaza daca cineva care are doar prepay de la Orange isi poate reincarca cartela prin intermediul aplicatiei My Orange, plata online cu cardul?

Contul in My Orange este creat, dar cand doreste sa adauge numarul de telefon Orange in aplicatie apare aceasta eroare (poza atasata). 

Nu exista alte servicii, abonament sau facturi de la Orange. 

Multumesc! 🙏🏻

 

 

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Pai daca nu exista alte servicii, înseamnă că nu e un număr de telefon OROC, adică venit de la Telekom. Din câte îmi dau seama, e un număr portat de la Vodafone, după prefix. Deci trebuie tratat că un număr ORO (Orange), nu OROC (Orange Romania Communications). Acolo pare a fi problema, de selectare a aplicației. Trebuie folosită aplicația My Orange, nu My Orange Fix.

arsradu
#StarMember

Saluut Valii! 🙂

Da, am mai intalnit problema asta la alti useri prepay. Chiar de curand s-a plans cineva de o problema similara aici. Problema este pe cont si se poate rezolva cu un apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea, inclusiv international, daca pui +4 in fata).

Daca folosesti aplicatia aplicatia My Orange Fix...trebuie dezinstalata si instalat My Orange (fara Fix).

De asemenea, poti accesa contul My Orange si de pe web cu un click aici.

Client Orange

Da, de aici este problema, am creat din greseala cont pe OROC.

Am incercat sa facem alt cont pentru ORO, dar nu ne permite, eroare este ca emailul si numarul de telefon sunt asociate deja altui cont. 

Am optat pentru stergerea contului OROC, probabil dureaza, asteptam sa vedem ce urmeaza. 

Multumiri!

Peerfect! 🙂 Atunci sper sa se rezolve in curand. Te asteptam cu vesti bune in Comunitate.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Valii, s-a rezolvat situația?