anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Frauda reincarcare prepay

SIM_1
Începător

Buna ziua,

Am primit mesaj ca am incarcat un cont prepay cu 71 euro (num tel. indicat)

E posibil de anulat tranzactia si de retras banii inapoi?

Mentionez, reincarcarea respectiva este o frauda

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Încearcă să vorbești cu un consultant, pe chat sau telefonic, cât mai repede. Noi aici suntem clienți Orange și nu putem să te ajutam în acest caz. Totul e să acționezi rapid, in maxim 24 de ore de când ai primit mesajul.

Din curiozitate, cum s-a produs frauda, ai dat datele cardului sau contului cuiva?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Anunță imediat la 300 sau prin Chat Djingo  ce s-a întâmplat, pentru că e clar că e vreo fraudă, dacă nu știi despre așa ceva.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@SIM_1: Bun venit în Comunitate. Poți să detaliezi cum s-a făcut reîncărcarea acelui număr prepay? De pe număr de abonament sau cu plata directă cu cardul? Din contul MyOrange sau la un alt automat de plăți / magazin partener Orange?

Contează în fiecare situație metoda aleasă pentru a știi ulterior ce ai de făcut. Te așteptăm cu detalii.

UW26
Începător

Salut,

Ia legătura imediata cu serviciul clienți la 300 sau pe chat (durează mai mult).

Posibil ca mesajul sa îți fie trimis ție din gresala.

Ai verificat daca tranzacția apare in cont my Orange / cont bancar.

Poți să ne dai mai multe detalii despre cum sa realizat frauda, ai putea ajuta și pe alții.

DanielaH
Moderator

@SIM_1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?