la 12-10-2024 11:15 AM - editat ultima oară la 16-10-2024 09:52 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am primit mesaj ca am incarcat un cont prepay cu 71 euro (num tel. indicat)
E posibil de anulat tranzactia si de retras banii inapoi?
Mentionez, reincarcarea respectiva este o frauda
la 12-10-2024 11:52 AM
Încearcă să vorbești cu un consultant, pe chat sau telefonic, cât mai repede. Noi aici suntem clienți Orange și nu putem să te ajutam în acest caz. Totul e să acționezi rapid, in maxim 24 de ore de când ai primit mesajul.
Din curiozitate, cum s-a produs frauda, ai dat datele cardului sau contului cuiva?
la 12-10-2024 12:09 PM
Salutare!
Anunță imediat la 300 sau prin Chat Djingo ce s-a întâmplat, pentru că e clar că e vreo fraudă, dacă nu știi despre așa ceva.
Baftă!
12-10-2024 02:33 PM - editat 12-10-2024 03:53 PM
@SIM_1: Bun venit în Comunitate. Poți să detaliezi cum s-a făcut reîncărcarea acelui număr prepay? De pe număr de abonament sau cu plata directă cu cardul? Din contul MyOrange sau la un alt automat de plăți / magazin partener Orange?
Contează în fiecare situație metoda aleasă pentru a știi ulterior ce ai de făcut. Te așteptăm cu detalii.
la 12-10-2024 10:46 PM
Salut,
Ia legătura imediata cu serviciul clienți la 300 sau pe chat (durează mai mult).
Posibil ca mesajul sa îți fie trimis ție din gresala.
Ai verificat daca tranzacția apare in cont my Orange / cont bancar.
Poți să ne dai mai multe detalii despre cum sa realizat frauda, ai putea ajuta și pe alții.
la 16-10-2024 09:52 AM
@SIM_1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor