anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare istoric apeluri

Cabron12
Începător
Am observat ca istoric apeluri din my orange nu mai e actualizat. Doresc sa întreb dacă e o problema generala a aplicației sau e doar la mine. Mulțumesc!
10 Răspunsuri 10

Erowan
Junior entuziast
Când ai ultima actualizare? Eu am verificat și ultima actualizare este de aseară..așa că e foarte probabil sa fie din telefonul tau. Ori o problema de rețea. Incearcă mai tarziu.

Neaplicabil
La mine apar ok. Cu mentiunea ca detaliile afisate sunt doar pentru apelurile efectuate, nu si primite, pe maxim 3 luni, si au un delay de 24h. Deci, daca nu-ti apar apeluri efectuate mai vechi de 24h, cel mai probabil e o problema pe cont. In momentul asta as zice ca nu pare o problema generala.

teacher_
#StarMember
Salut! Mie îmi apare mesajul asta...

Neaplicabil
Da, cred ca era bine de stiut daca Cabron e pe prepaid sau abonament. :)) Pentru ca aparent difera. Mersi, teacher. Cu ocazia asta am aflat ceva nou.

Neaplicabil
La mine le arată pe cele de pe 8 noiembrie . Deci funcționează ok .

Ascary
Campion certificat
Tot pe cele din 8 nov. și la mine.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Îți arată, dar cu un anumit decalaj de maxim 3 zile în urmă. Și la mine se văd, deci este funcțional. Dacă ai posibilitatea, intră în My Orange de pe un pc, pentru că acolo vezi altfel lucrurile decât pe telefon. Succes!

Jay
Campion certificat
Eu am doar abonamente, dar, sunt ok.. adică pot vedea istoricul până în data de 9, la momentul asta, deci, as spune ca era ok si aseara.. poate ai facut/solicitat vreo modificare.. caz in care durează un pic mai mult actualizarea..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Și pe prepay e ok. Eu am pe cont atât abonamente, cât și prepay.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@Cabron12 bine ai venit în comunitate! Ne poți spune care este situația acum, s-au actualizat datele?