anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Doua optiuni cu minute simultan ...

dnyalx2k17
Junior
Buna seara. Cand apelez serviciul info credit 333, imi apar doua optiuni valabile, ultima optiune am activat-o luni pe 17 mai.
La *100# la optiuni active imi apare doar una. Cum pot scapa de una din ele?
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
Salut @dnyalx2k17, Din captura de ecran apare ca ai activa doar o opțiune. Informația este afișata corect la *100# dar si la 333, iar ce vezi tu in captura de ecran sunt informații din perioade diferite doar ora de primire este aceeași. Ultimul mesaj cu resursele disponibile este corect si nu este nevoie sa faci o modificare pe cont. Ai grija sa nu iti dezactivezi singura opțiune care exista pe cont.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Miha_Z
#StarMember
Buna pentru a anula una din optiuni in mod normal se suna la *100# si la optiunile mele active se alege dezactivare. Ai o optiune care se reactiveaza automat si trebuie s-o dezactivezi. Daca tu zici ca nu-ti apare suna la 300 si vezi care ar fi problema si s-o rezolve ei din sistem.

Vio73
#StarMember
Mai poți verifica și din My Orange și dezactiva una dintre aceste opțiuni! Baftă!

delfinas
#StarMember
Ele arata la fel, in afara de data expirarii, ca si cum ai fi facut 2 incarcari la o diferenta de jumatate de luna. Nu inteleg care e problema ta, de fapt... Despre activare/dezactivare optiuni Prepay, ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o-opiune-prepay-51

RafaHelper
#StarMember
Salut @dnyalx2k17, Din captura de ecran apare ca ai activa doar o opțiune. Informația este afișata corect la *100# dar si la 333, iar ce vezi tu in captura de ecran sunt informații din perioade diferite doar ora de primire este aceeași. Ultimul mesaj cu resursele disponibile este corect si nu este nevoie sa faci o modificare pe cont. Ai grija sa nu iti dezactivezi singura opțiune care exista pe cont.

FLo1
#StarMember
@dnyalx2k17: Pe cont, așa cum ai sesizat, ai o singură opțiune: cea de 5€ cu resurse de voce. Deși aveai încă opțiunea activă și activată (sunt 2 noțiuni diferite), te-ai gândit să o reactivezi încă o dată pe 17 mai. Așadar până să expire opțiunea veche, ambele activări vor fi în paralel. Ca să revin la activă vs activată, e "activă" pt că ai încărcat de pe un abonament ca fiind recurentă, dar cealaltă e "activată" pt că nu ai lăsat-o să se reactiveze automat la scadență, tu activând-o în avans. Conform "avertismentelor" unor colegi din Comunitate, ștergerea opțiunii active nu te va lăsa fără resurse. Atât doar că nu se va reactiva automat la scadență.