@Daniela H: Revin cu "probe". Sa vedem parerile comunitatii in acest caz. Initial credeam ca selectia unui anumit numar, chestiuni de siguranta, bla,bla... care au functionat la o incarcare de valoare mica si nu a mai cerut cod. Dar acum la 10 euroi ... surprize surprize. Deci daca "NU se poate" atasat dovada "si totusi se poate" 🙂 Singura explicatie pe care as mai avea-o este valoarea incarcata mai mare decat valoarea abonamentului de pe care s-a efectuat incarcarea. Sau as mai avea o explicatie: Orange e "suparat" 🙂 pe numarul reincarcat, pentru ca situatia repetata cu cererea codului este pe acelasi numar prepay, ca la prima sesizare. Cand nu a cerut cod a fost o reincarcare a unui alt numar prepay, cu care nu au fost probleme nici inainte.
@FaraUnID: Bonusul pe care-l mentionai de "10% credit" la 10euro este 1 euro, fapt confirmat prin mesaj SMS, (adica nu 10 centi) :)
-
Si revin cu inca o completare: cat trebuie sa astepti un "refresh al contului"? Minunati-va si voi de ce e instare versiunea desktop a MyOrange in captura a doua: Resurse garla, de 10 euroi, dar el inca ma considera lipsit de resurse si alunecand in perioada de gratie. Dovada ca nici macar "perioada de activitate" nu este actualizata. Deci cand am spus ca Orange NU "ma iubeste" nu am spus-o doar asa.... acum sunt si dovezi 🙂