anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce primesc mesaj ca va expira opțiunea când abia au trecut 20 de zile de când am activat acea opțiune?

Petrisor_burcea
Începător
Mi se pare o prosteala pe fata... Primesc mesaj ca îmi expira opțiunea deși nu au trecut nici 20 de zile de când am activat optiunea
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
De obicei se intampla asta cand ai mai multe optiuni active simultan, cu date de expirare apropiate. Deci, dupa cum zicea si Daniela, tind sa cred ca acel mesaj se refera la o optiune mai veche care se va reactiva maine. Daca ai deja o optiune activa (cea de pe 1 Februarie), teoretic poti sa ignori acel mesaj.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@Petrisor, bun venit în Comunitatea Orange! Nu mai ai cumva o altă opțiune activată, cu recurență lunară, în afara celei pe care ai activat-o pe 1 februarie?

cmadeleinel
Explorator
Probabil anunta cu 10 zile inainte de expirare tocmai in ideea de a-ti aminti termenul, si eu patesc la fel. Consider ca ar fi util sa fim anuntati cu o zi-doua inainte de termenul de expirare, caci in decurs de 10 zile sigur uit:)) nu de putine ori am patit sa ies din casa si sa constat ca nu pot utiliza serviciile, pt ca uitasem sa reincarc, asa ca am rugat colegii sa fac un hotspot incat sa imi pot alimenta cu optiune.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
De obicei se intampla asta cand ai mai multe optiuni active simultan, cu date de expirare apropiate. Deci, dupa cum zicea si Daniela, tind sa cred ca acel mesaj se refera la o optiune mai veche care se va reactiva maine. Daca ai deja o optiune activa (cea de pe 1 Februarie), teoretic poti sa ignori acel mesaj.
Client Orange

Viocat
Senior certificat
Petrisor ai beneficiat cumva de oferta de "prietenii adevarati sunt mereu conectati", poate aceea expira