anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mesaje DCB pe care eu nu le trimit

Sismada69
Începător
Sunt mesaje pe care nu eu le trimit, nu înțeleg ce se întâmplă. Nu mi-am dat consimțământul nicăieri sa fac costuri, deși sunt pe prepay. A mai avut cineva problema asta?
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Intr-adevar, acel DCB vine de la Direct Carrier Billing (cumparaturi din Google Play Store cu plata pe factura de telefon, in cazul abonatilor). Vezi in Google Play, la profilul tau (in coltul din dreapta, sus) -> Payments & Subscriptions -> Payment Methods -> Orange Billing. Vezi daca e ceva activat pe acolo si se poate dezactiva. Eu nu am asa ceva activat, dar am mai vazut genul asta de mesaje.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

And04
Senior
Salutare Cred ca sunt mesaje de confirmare din partea Google de la adaugarea metodei de plata (DCB pare sa fie Direct Carrier Billing) pe telefon in Google Play Store.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Intr-adevar, acel DCB vine de la Direct Carrier Billing (cumparaturi din Google Play Store cu plata pe factura de telefon, in cazul abonatilor). Vezi in Google Play, la profilul tau (in coltul din dreapta, sus) -> Payments & Subscriptions -> Payment Methods -> Orange Billing. Vezi daca e ceva activat pe acolo si se poate dezactiva. Eu nu am asa ceva activat, dar am mai vazut genul asta de mesaje.
Client Orange