De ce nu am date mobile sau net?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2024 04:57 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 10:04 AM de DanielaH
Azi dimineață la ora 12:38 mi am reâncarcat cartela cu 5 euro net si minute și mi au ținut timp de 3 ore si dupa nu am mai avut net sau minute .De ce ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-08-2024 05:00 PM - editat 15-08-2024 05:05 PM
Ai cont my Orange?
Verifica daca mai ai activa opțiunea de 5 euro și ce resurse ai disponibile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2024 05:43 PM
Eu cred ca ai incarcat cu credit de 5 euro, nu cu o optiune de 5 euro, astfel ca in cateva ore s-au dus banii pe internetul consumat. Ca sa ai o luna trafic suficient si apeluri nationale nelimitate, recomand incarcarea unei OPTIUNI de minim 5 euro.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-08-2024 05:44 PM - editat 15-08-2024 05:49 PM
Salutare!
Sigur ai activat o opțiune sau pur și simplu ai consumat creditul?
Verifică dacă ai primit mesajul de confirmare că ai activat opțiunea de 5 euro, cu internet și.minute, SMS, etc!
Dacă este așa, te sfătuiesc să acorzi mai multă atenție pe viitor, pentru a nu mai avea astfel de probleme!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2024 09:43 PM
@Alex40: Un simplu apel la *133# va clarifica situația de pe contul tău (ca resurse disponibile). Pe de altă parte, verifică mesajele primite de la Orange: Ai mesaj cu ”Ai încărcat 5euro credit...... ” sau mesaj cu ”Ai activat opțiunea cu Nelimitat min/SMS în rețea, 1000min naționale.... etc”. Înțelegi? Este o diferență între primul mesaj și al doilea. Primul e de la reîncărcare credit, al doilea de la opțiune cu resurse de 5euro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2024 09:47 AM
@Alex40, ai încărcat cu credit sau cu opțiune? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2024 08:01 PM
Buna,
Din cele descrise de tine nu văd decât două posibilități:
1. Opțiunea nu sa activat și creditul sa consumat rapid, mai ales daca ai folosit date mobile.
2. Ai activat opțiunea însă cumva ai dezactivat într-un final opțiunea ( de exemplu ai activat roamingul).
Însă toate indiciile care ne pot spune ce sa întâmplat sunt la tine.
Îmi pare tare rău și sper macar sa îți poți da seama ce sa întâmplat.
Te așteptăm cu vesti.
