anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange discriminează utilizatorii prepay Orange

Anonim
Neaplicabil

După o discuție mai aprinsă cu soția în weekend i-am spus verde-n față că eu nu-i mai încarc cartela în fiecare lună cu 6 euro și că de la 1 iulie 2023 devine responsabilitatea ei să aibă grijă de propria cartelă.

Pusă în fața acestui ultimatum a zis, bine fă-mi abonament din acela redus 50% timp de 24 de luni... FUN 11 cu net nelimitat bonus.

Azi am vrut să trec la fapte și deși m-am luptat ca la pașopt, coane Fănică, n-am reușit să fac nimic... îmi zice că numărul nu este eligibil... iar dacă vreau să o trec la abonament mă costă abonamentul întreg...

Acum nu știu ce să zic... e fain să vezi că pentru număr nou primești 50% reducere, pentru portare primești 50% reducere... dar pentru trecere de la prepay la abonament primești... bățul cel mai scurt...

Nu comentez, rețeaua lor, afacerea lor... poate trebuie să mai spun că numărul nevestii e atât de vechi că am și uitat cât de vechi este...

23 Răspunsuri 23

RafaHelper
#StarMember

Salut @Anonim, 

Nu este discriminare, este doar termeni si conditii: https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2023-06/TC-SIMO-20.06-28.06.pdf

Oferta de migrare o găsești aici: https://www.orange.ro/abonamente/migrare-de-la-cartela/

Anonim
Neaplicabil

Știu oferta... dar cu ce e mai presus cineva care vine de afară decât cineva din interior?

FLo1
#StarMember

@Anonim: Sunt pe prepay, am renunțat la abonamentchiar și la peste 18ani vechime ca abonat, dar dacă ar fi să trec pe abonament sunt client nou, cel puțin cu acel număr. Aceiași abordare o regăsești la oricare alt operator: clientul prepay este client nou ca abonat, iar eventuale facilități acordate abonaților se aplică în cazul celor existenți. Din păcate trebuie să alegem: nu putem să fim abonați cu facilități de prepay (sau invers). Și bineînțeles, răspunderea alegerii făcute aparține fiecăruia. Succes.

Anonim
Neaplicabil

Nu, clientul prepay nu este abonat nou... că poți să alegi alt număr și ai 50% reducere... abonament nou... e doar ceva de care Orange se bucură doar când încarci cartela și am impresia că cartelul cartelarilor e mai profitabil decât portofoliul de abonați... doar că poate fi impredictibil în ceea ce privește anumite proiecții economico-financiare.

Chiar și la DIGI sau Voda sau rămășița rozalie.... oricare din ei ca utilizator prepay nu îți vor oferi nici o facilitate atât timp cât nu ești abonat existent, contractezi număr nou sau portezi unul.

Cât privește propunerea ta făcută soției, cea de abonament, acceptă un abonament mai mare inițial și te alegi cu un telefon la preț redus, chiar și cu 150euro, la un abonament de 9 euro. Iar discountul de 4€x24luni=96€..... comparat cu 150€.... Clientul decide.

Anonim
Neaplicabil

Voiam FUN 11 redus, nu avem nevoie de telefon....

Atunci ai liber la YOXO, un alt fel de abonament, cu facilități similare.

Anonim
Neaplicabil

@FLo1 5.5 euro ți se pare egal cu 39 lei? Sau 160GB ți se pare echivalentul a netului nelimitat?

..... de aceea nu e ok pentru ca viteza la internet peste o anumită viteză să fie garantată. Unii nu au limită pe mobil. Nelimitat ar trebui să existe exclusiv pe fibră. Eu nu reușesc nici 10GB să consum lunar pe mobil. Dar fiecare cu bucătăria....

Anonim
Neaplicabil

@FLo1 la mine mobilul e UNICA soluție pentru că impotența Orange, indiferent despre care departament este vorba, s-a oprit la 200 de metri de mine... iar de când au cumpărat Telekom sunt 3 magistrale de fibră optică care trec pe sub nasul meu dar la care eu n-am acces.

La comentariul asta mai acid (cu fibra la 200 de metri) iti ofer una mai apropiata: teoretic (confirmat telefonic de mai multe ori in decursul a doi ani), Orange are fibra la mine in bloc si au 4 porturi disponibile, dar nu ma branseaza intrucat sunt doar pentru PJ. Sa zic ca in bloc sunt doar doua firme (spatii comerciale la baza blocului) si 100% din abonatii la fibra sunt la Digi?

Tot legat de fibra, de data asta la tata (Piata Amzei), cei de la Digi au refuzat sa-l cableze pe tata intrucat blocul nu este cablat de ei. Daca m-as urca acum pe bloc si as taia un cablu negru (probabil fibra) care trece peste blocul tatei, oare crezi ca abonatii Digi din zona ar avea o problema in receptia semnalului? Intreb pentru un prieten deoarece blocul este cablat de Vodafone (ma rog, Kappa->Astral->UPC->Vodafone, prin subteran, si toate cablurile vin de jos in sus prin gauri dedicate la fiecare etaj).

Sa mai zic de Vodafone care sunt analfabeti functionali (nu as putea arata cu degetul un departament anume, dar, intre agentul care a semnat contractul si echipa tehnica venita sa instaleze serviciile sigur e cineva care se incadreaza). Nu stiu cum s-a intamplat, dar, la mine, pe o strada cu peste 200 de numere (1 fiind la intersectia cu Calea Rahovei, iar 216 este un Lidl nou deschis), sa ai pe foaia de parcurs Strada, bloc si scara, dar NUMARUL lipsa si sa nu sesizeze nimeni... mai rar cineva. Sa spun ca au sunat-o pe sotie de doua ori (o data sa anunte ca ajung mai devreme, si a doua oara sa intrebe de ce nu raspunde nimeni), deja nu am cuvinte de incadrare (daca eram sef la instalari, ii trimiteam pe toti acasa). Orange, cel putin (pentru o instalare refuzata de Satelit), au intrebat din primele 10 secunde de confirmarea adresei.

Duoa cum vezi, la toti 3 i-as putea urechia pe toti, dar... daca singura varianta este televiziunea prin satelit, respectiv internet prin 4G, singura optiune pe care o am este doar Digi (ca servicii fixe, evident). Semnalul la interior este prea ecranat sa pot face ceva cu el in utilizarea fixa (la Orange prindeam anul trecut, in 3G cam 4-5-6Mbps, iar in 4G pana in 10-12Mbps).

Trixen
#StarMember

Salut,
Iti inteleg si impartasesc supararea. Din acelasi motiv am preferat 3 abonamente Yoxo de 9 lei in loc de abonamente Fun 10 sau Fun 11 reduse la jumatate. Sunt de acord cu tine ca, in calitate de utilizator PrePay, ar trebui sa am aceleasi cel putin aceleasi conditii ca un utilizator nou: atata timp cat mi se permite sa activez un abonament nou cu numar nou, de ce nu mi se permite sa activez un abonament nou cu un numar existent, liber de contract? Inteleg sa nu primesc discounturi speciale sau facilitati precum plata in rate a unui terminal daca nu am 18 luni vechime ca abonat, dar e cel putin ciudata decizia sa nu poti incheia un abonament nou cu un numar PrePay existent.
In fine, stiu ca nu te ajuta remarca mea. Am vrut doar sa stii ca nu esti singurul in aceasta situatie 🙂

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Saluuut! 🙂

Din punctul meu de vedere, ceea ce descrii tu mai sus suna (cel putin din punctul meu de vedere) ca o solutie la o non-problema. :)) Nu ai de ce sa schimbi prepay-ul pe abonament (plus ca, inteleg ca in cazul asta nici nu poti, in asa fel incat sa primesti si oferta minune, dar asta e partea a doua), doar ca sa nu mai faci tu reincarcarea. Nu e ca si cand, odata trecut la abonament, nu-l mai plateste nimeni.

Nu prea am inteles niciodata chestia asta. Sunt foarte multi care se plang de prepay ca trebuie sa-l incarce lunar. Dar plata facturii nu se face tot lunar? Care e avantajul? Ca poti sa platesti si dupa scadenta? Si daca da, de ce ai vrea asta in primul rand? :))

Nu mi se pare ok sa platesti dupa scadenta (chiar daca nu iti "taie" nimeni serviciile in secunda 2). Deci...asa cum iti platesti factura la timp, la fel poti sa te asiguri ca ai credit/optiune la timp. E doar o chestie de atenție si management intern. Din punctul meu de vedere, nu justifica, si nu e un motiv sa treci de la prepay la abonament. Eu unul n-as da prepay-ul pe abonament. Dar nah, fiecare isi face socotelile cum stie mai bine. 😄

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

@arsradu 6 euro/lunar vs. 5.5 euro/lunar... 4G+ vs. 5G+, 100GB/lunar vs. nelimitat... nedeductibil vs. deductibil... 

Și gândește-te că pentru mine personal internetul mobil e singura soluție... oricum aș privi lucrurile... jobul meu nu există fără internet, fără internet nu fac bani, fără bani fac agricultură de subzistență... să am ce băga în gură... că ce trage-n... piept am 😀