anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce imi dispare 1€ fără motiv din credit?

Carlosss
Explorator

Bună comunitate, 

Mai pe scurt.. astăzi după 12 noaptea mi-am încărcat telefonul cu credit , la 00:08  aveam 9.86 € 

Screenshot_20231020_021614_Messages.jpg

Am activat netul și mi-am activat rapid din MyOrange opțiunea de 6€  , și mi-a rămas 3.81€   (0.05 centi s-au dus pe net , activând optiunea)  

Screenshot_20231020_021625_Messages.jpg

Dar acum la 2:14  observ ca am 2.81€  ..  unde a dispărut 1€  oare?¿   :))

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Carlosss: Activarea ”datelor mobile” fără opțiune activată conduce la consumul de credit existent pe cont. Era de preferat (dacă doreai activarea din MyOrange) să utilizezi o conexiune WiFi pentru activare. Și mai este un aspect de observat: Activările ”nocturne” nu sunt imediate. De multe ori mi s-a întâmplat să întârzie confirmarea încărcării, ca să nu menționez SMS-ul privind reactivarea serviciilor (valabile doar cu opțiune) care se trimite EXACT la 09:02 (observată mai multe luni la rând). La fel, chiar dacă primești mesajul de activare opțiune, resursele nu sunt chiar din secunda următoare. Deci acordă câteva minute de activare a serviciilor.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Să nu fie ceva care îți consumă din resurse! Adică vreun update, vreo extraopțiune, etc!

De ce nu ți-ai activat o opțiune cu minute și net? Ești în roaming sau în țară?

Dacă nu activezi extraopțiune, imediat rămâi fără credit, pentru că se consumă foarte repede și nici nu realizezi pe ce.

Razvan
#StarMember

Salutare! Tu ai activat EO din My Orange? Ca să nu îți mai consume credit, o activezi direct din meniul Selfcare sau din My Orange conectat la o altă sursă de internet. Dacă o să te uiți în telefon, vei observa că unele aplicații rulează în fundal date mobile, chiar dacă tu le inchizi din buton, ele continuă să consume. Cel mai celebru caz, a fost când un utilizator a fost super taxat de aplicația tik tok, câteva sute de euro pe abonament, aceasta rulând în fundal, chiar dacă a fost închisă. 

FLo1
#StarMember

@Carlosss: Activarea ”datelor mobile” fără opțiune activată conduce la consumul de credit existent pe cont. Era de preferat (dacă doreai activarea din MyOrange) să utilizezi o conexiune WiFi pentru activare. Și mai este un aspect de observat: Activările ”nocturne” nu sunt imediate. De multe ori mi s-a întâmplat să întârzie confirmarea încărcării, ca să nu menționez SMS-ul privind reactivarea serviciilor (valabile doar cu opțiune) care se trimite EXACT la 09:02 (observată mai multe luni la rând). La fel, chiar dacă primești mesajul de activare opțiune, resursele nu sunt chiar din secunda următoare. Deci acordă câteva minute de activare a serviciilor.

Carlosss
Explorator

Activasem  în câteva secunde și  mi-a luat doar 5 centi..  din 9.86€ rămăsesem cu 3.81  ( opțiunea 6€ și netul consumat 0.05€  )   

Carlosss
Explorator

Dar am scris mesaj și la Djingo  și  astăzi la ora 9 am 4.81€  credit ..  mi-am mai dat un 1€ de la ei în plus :))   mulțumesc oricum de ajutor

Carlosss
Explorator

Screenshot_20231020_092237_My Orange.jpg

 Mulțumiri și Corinei ! 

Mulțumim și noi. Îi vom transmite.

Ne bucurăm că s-a rezolvat.

Unele ”corecții” de acest tip se pot efectua, tocmai pentru că de la momentul confirmării până la cel al activării există o anumită perioadă de .... delay. Iar în tot acest timp orice acțiune pe date mobile consumă din credit. De aceea îți recomand pentru cazul în care nu ai opțiune activă să nu activezi datele mobile, doar Wifi, iar pentru serviciile Orange să utilizezi fie MyOrange cu conexiune WiFi, sau SelfCare (apel *100# ). După primirea mesajului de confirmare alocare resurse aferente opțiunii activate, măcar vreo câteva minute, 5-10 minute, răbdare până să utilizezi datele mobile. 

Carlosss
Explorator

@DanielaH  Va mulțumesc ca-ii transmiteți ,fiindcă pagina de feedback avea o eroare și n-am reușit .  10+/10 pentru ajutor și răspuns! 

@FLo1   Mulțumesc,   deacum voi avea grija sa activez Wi-Fi-ul  când activez opțiunea..   Activez din MyOrange fiindcă primesc bonus-ul de internet și e mai convenabil.  

O zi  faină sa aveți! 

@Carlosss: Pentru bonusul de net, obligatoriu activarea din MyOrange. Altfel ramâi doar cu bonusul aferent creditului reîncărcat. 

Carlosss
Explorator

Dada!  Din MyOrange activez lunar.. nici nu ma gândesc altfel :))   

Pentru a primi acel bonus de net, cu oferta Prepay actuala, nu ai decat varianta activarii din My Orange, dupa cum foarte bine ti-a zis si Flo.

Daca insa nu te intereseaza prea mult acel bonus, pentru ca oricum nu ajungi sa-l consumi vreodata nici macar pe cel inclus in optiune, si ca sa eviti o potentiala taxare din credit pentru date mobile, ai la dispozitie si varianta reactivarii optiunii din meniul Self Care (*100#). Inchizi datele mobile, faci activarea din Self Care, astepti mesajul de confirmare, dupa care pornesti din nou si datele mobile.

Asta doar ca idee de stiut pentru viitor, in caz ca ai nevoie vreodata. 🙂

Client Orange

Așa activez din MyOrange,  fiindcă am bonus-ul  de internet foarte bun ( utilizez date mobile, nu Wi-Fi)  deci am nevoie de GB..  și  pentru asta e mai convenabil pentru mine!  

O seară bună să aveți comunitate  🙂

Da, da. Mi-e foarte clar de ce ai ales varianta asta.

Eu unul nu ajung sa consum nici macar datele incluse in extraoptiune. Pentru ca in majoritatea timpului am WiFi, iar acoperirea Orange in zona mea lasa de dorit. Deci n-as putea sa stau exclusiv pe date mobile, nici daca as vrea. :)) Dar pentru tine, e clar ca asta e varianta cea mai buna.

Seara faina si tie si un weekend placut! 🙂

Client Orange