la 20-10-2023 02:28 AM
Bună comunitate,
Mai pe scurt.. astăzi după 12 noaptea mi-am încărcat telefonul cu credit , la 00:08 aveam 9.86 €
Am activat netul și mi-am activat rapid din MyOrange opțiunea de 6€ , și mi-a rămas 3.81€ (0.05 centi s-au dus pe net , activând optiunea)
Dar acum la 2:14 observ ca am 2.81€ .. unde a dispărut 1€ oare?¿ :))
la 20-10-2023 06:55 AM
@Carlosss: Activarea ”datelor mobile” fără opțiune activată conduce la consumul de credit existent pe cont. Era de preferat (dacă doreai activarea din MyOrange) să utilizezi o conexiune WiFi pentru activare. Și mai este un aspect de observat: Activările ”nocturne” nu sunt imediate. De multe ori mi s-a întâmplat să întârzie confirmarea încărcării, ca să nu menționez SMS-ul privind reactivarea serviciilor (valabile doar cu opțiune) care se trimite EXACT la 09:02 (observată mai multe luni la rând). La fel, chiar dacă primești mesajul de activare opțiune, resursele nu sunt chiar din secunda următoare. Deci acordă câteva minute de activare a serviciilor.
20-10-2023 05:36 AM - editat 20-10-2023 05:37 AM
Salutare!
Să nu fie ceva care îți consumă din resurse! Adică vreun update, vreo extraopțiune, etc!
De ce nu ți-ai activat o opțiune cu minute și net? Ești în roaming sau în țară?
Dacă nu activezi extraopțiune, imediat rămâi fără credit, pentru că se consumă foarte repede și nici nu realizezi pe ce.
la 20-10-2023 06:19 AM
Salutare! Tu ai activat EO din My Orange? Ca să nu îți mai consume credit, o activezi direct din meniul Selfcare sau din My Orange conectat la o altă sursă de internet. Dacă o să te uiți în telefon, vei observa că unele aplicații rulează în fundal date mobile, chiar dacă tu le inchizi din buton, ele continuă să consume. Cel mai celebru caz, a fost când un utilizator a fost super taxat de aplicația tik tok, câteva sute de euro pe abonament, aceasta rulând în fundal, chiar dacă a fost închisă.
la 20-10-2023 06:55 AM
@Carlosss: Activarea ”datelor mobile” fără opțiune activată conduce la consumul de credit existent pe cont. Era de preferat (dacă doreai activarea din MyOrange) să utilizezi o conexiune WiFi pentru activare. Și mai este un aspect de observat: Activările ”nocturne” nu sunt imediate. De multe ori mi s-a întâmplat să întârzie confirmarea încărcării, ca să nu menționez SMS-ul privind reactivarea serviciilor (valabile doar cu opțiune) care se trimite EXACT la 09:02 (observată mai multe luni la rând). La fel, chiar dacă primești mesajul de activare opțiune, resursele nu sunt chiar din secunda următoare. Deci acordă câteva minute de activare a serviciilor.
la 20-10-2023 09:11 AM
Activasem în câteva secunde și mi-a luat doar 5 centi.. din 9.86€ rămăsesem cu 3.81 ( opțiunea 6€ și netul consumat 0.05€ )
20-10-2023 09:13 AM - editat 20-10-2023 09:16 AM
Dar am scris mesaj și la Djingo și astăzi la ora 9 am 4.81€ credit .. mi-am mai dat un 1€ de la ei în plus :)) mulțumesc oricum de ajutor
la 20-10-2023 11:28 AM
Mulțumiri și Corinei !
la 20-10-2023 11:32 AM
Mulțumim și noi. Îi vom transmite.
Ne bucurăm că s-a rezolvat.
la 20-10-2023 11:37 AM
Unele ”corecții” de acest tip se pot efectua, tocmai pentru că de la momentul confirmării până la cel al activării există o anumită perioadă de .... delay. Iar în tot acest timp orice acțiune pe date mobile consumă din credit. De aceea îți recomand pentru cazul în care nu ai opțiune activă să nu activezi datele mobile, doar Wifi, iar pentru serviciile Orange să utilizezi fie MyOrange cu conexiune WiFi, sau SelfCare (apel *100# ). După primirea mesajului de confirmare alocare resurse aferente opțiunii activate, măcar vreo câteva minute, 5-10 minute, răbdare până să utilizezi datele mobile.
la 20-10-2023 01:04 PM
@DanielaH Va mulțumesc ca-ii transmiteți ,fiindcă pagina de feedback avea o eroare și n-am reușit . 10+/10 pentru ajutor și răspuns!
@FLo1 Mulțumesc, deacum voi avea grija sa activez Wi-Fi-ul când activez opțiunea.. Activez din MyOrange fiindcă primesc bonus-ul de internet și e mai convenabil.
O zi faină sa aveți!
la 20-10-2023 01:10 PM
@Carlosss: Pentru bonusul de net, obligatoriu activarea din MyOrange. Altfel ramâi doar cu bonusul aferent creditului reîncărcat.
la 20-10-2023 01:17 PM
Dada! Din MyOrange activez lunar.. nici nu ma gândesc altfel :))
20-10-2023 03:20 PM - editat 20-10-2023 03:22 PM
Pentru a primi acel bonus de net, cu oferta Prepay actuala, nu ai decat varianta activarii din My Orange, dupa cum foarte bine ti-a zis si Flo.
Daca insa nu te intereseaza prea mult acel bonus, pentru ca oricum nu ajungi sa-l consumi vreodata nici macar pe cel inclus in optiune, si ca sa eviti o potentiala taxare din credit pentru date mobile, ai la dispozitie si varianta reactivarii optiunii din meniul Self Care (*100#). Inchizi datele mobile, faci activarea din Self Care, astepti mesajul de confirmare, dupa care pornesti din nou si datele mobile.
Asta doar ca idee de stiut pentru viitor, in caz ca ai nevoie vreodata. 🙂
la 20-10-2023 04:18 PM
Așa activez din MyOrange, fiindcă am bonus-ul de internet foarte bun ( utilizez date mobile, nu Wi-Fi) deci am nevoie de GB.. și pentru asta e mai convenabil pentru mine!
O seară bună să aveți comunitate 🙂
la 20-10-2023 04:24 PM
Da, da. Mi-e foarte clar de ce ai ales varianta asta.
Eu unul nu ajung sa consum nici macar datele incluse in extraoptiune. Pentru ca in majoritatea timpului am WiFi, iar acoperirea Orange in zona mea lasa de dorit. Deci n-as putea sa stau exclusiv pe date mobile, nici daca as vrea. :)) Dar pentru tine, e clar ca asta e varianta cea mai buna.
Seara faina si tie si un weekend placut! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor