anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Îmi dispare creditul constant câte 3, 6, 12 euro deodată.

MariusEugen
Începător

Azi mi-au dispărut 3.66 euro.

27 Răspunsuri 27

MCostel
Cunoscător

Salut,

In ce condiții îți dispare creditul?

Ești în Romania sau in străinătate?

Ai o opțiune activa?

Poți verifica in contul my Orange detalii convorbiri.

Cauzele costurilor mari pot avea mai multe motive:

  • Roaming involuntar
  • SMS cu suprataxa
  • Apeluri către numere premium
  • Abonarea la servicii cu suprataxa
  • Depășirea resurselor incluse in roaming

și lista poate continua.

Este indicat să verifici lista cu detalii convorbiri din contul my Orange iar daca nu te descurci contactează serviciul clienți pentru a obține detalii despre sumele care "dispar".

https://www.orange.ro/contact/ 

Deci până de curând îmi dispărea creditul la 0 atunci când treceam granița, fie terestră fie la aterizate când mi se activa sim-ul. Deci am aterizat sâmbăta trecută și mi-au dispărut 5 euro în doua tranșe de 2 euro și ceva prima imediat ce am aterizat, a doua la cca 1 ora dupa. Azi după ce am plătit prin NFC, la scurt timp după dispar 3.66 euro. Cred că este a 7 oară când sunt ușurat în felul acesta. 

Dacă ești în apropierea graniței încearcă să setezi rețeaua manual și sa dezactivezi roamingul deoarece vei fi taxat din credit iar tarifele in roaming sunt destul de mari.

https://www.orange.ro/roaming/prepay/ 

https://www.aisemnal.ro/roaming 

Daca nu este vorba de roaming involuntar contactează serviciul clienți și cere detalii legate de creditul consumat.

Am sunat la serviciul clienți, totali paraleli cu subiectul domnii şi domnițele care deservesc. Eu aş fi de vină că accesez servicii scumpe. Chiar la graniță sau chiar la aterizare..... nu rezist să fiu calm la atâta imbecilitate...

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Să nu ai ceva plăți sau servicii active pe telefon.

Verifică tot ceea ce ai activ sau vezi să nu fii într-o zonă de graniță și să intri involuntar pe roaming. 

Ai așa de mult credit de dispare? La Cronos ce scrie?

 

Nu. Este hăckuit sistemul. Am mai pățit asta la un serviciu ieftin śi de proastă calitate, Lebara. Incărcasem cu 10 euro seara, am făcut verificarea, creditul era la locul lui, toți cei 10 euroi, nu am folosit absolut deloc telefonul iar dimineața eram deja pe 0.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Eu zic să ceri resetarea la toate plățile la ei, prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Știu că ei pot face asta, pentru că la abonament, la un moment dat chiar mie mi s-a spus așa ceva. Eu zic să încerci să ceri anularea tuturor extracosturilor.

Baftă! 

FLo1
#StarMember

@MariusEugen: Unde ai utilizat (utilizezi) telefonul: în țară sau în roaming? În roaming SEE sau în țări non-SEE? Ai activată vreo opțiune cu resurse sau utilizezi telefonul pentru voce/date mobile pe baza creditului existent pe cont? 

Ca să știi, dacă ai datele mobile active (și făcând plăți prin NFC - sigur ai date mobile activate), la un trafic de internet atât pentru plăți, cât și pentru aplicația aferentă, dar și alte aplicații care rulează pe telefon și solicită acces la date mobile.... un astfel de consum de credit vei avea mereu. Recomandare: Activează o opțiune cu resurse incluse, mai ales dacă ești în roaming de puțin timp. Dacă ai mai mult de 3-4 luni în roaming și nu revii degrabă în țară, îți recomand un SIM cu număr local sau utilizare conexiuni WiFi locale (pentru internet). Te așteptăm cu detalii.  

E hackereală foarte probabil făcută de către actuali sau foşti ingineri de sistem. Similar cum se întâmplă la Raifaisen.... la scală mai mică.

Costul respectiv îți apare și la detalierea consumurilor efectuate ca ”trafic net”. Atât timp cât stai pe date mobile doar cu credit (fără opțiune cu resurse activată) e normal să consumi credit. Dar consideri ce dorești. 

Ai primit chiar și SMS de la Orange ca să activezi opțiune cu resurse pentru salvarea creditului. Așa-i că nu ai citit acel SMS? Sau l-ai ignorat.....

   Nu e adevārat. Se întâmplă exclusiv în Ro. În roaming nu mi s-a întâmplat aşa ceva.

În România (național) NU ar trebui să ți se întâmple așa ceva cu o opțiune activată. Dar preferând să utilizezi credit, acesta este rezultatul, pe care de altfel îl poți vizualiza în contul tău MyOrange la secțiunea ”Detalii Convorbiri”. Convinge-te singur și prezintă un screen-shot cu această secțiune ca dovadă. Altfel este dreptatea ta și situația lor.

Deci ai acealeașu texte precum operatorii de la serviciul clienţi. Total insipide și total pe lângă problemă. Eu mai am un SIM Lycamobile care nu m-a furat niciodată, deși și acesta e ieftin și de proastă calitate. Este un bot care a hăckuit sistemul iar gaptul că de doi ani de când am problema asta, mă indreptățește să cred că șmecheria e făcută din interior. 

Și dacă ai schimba numărul Orange (SIM) și l-ai testa în aceleași condiții crezi că vei obține un alt rezultat.