la 06-07-2022 11:16 AM
la 15-07-2022 08:27 AM
Dupa 9 zile a raspuns si client service Orange. Uitasem deja ceva am intrebat.
Exista posibilitatea cumpararii de valabilitate din contul My Orange,
Din pacate locul de unde se poate face acest lucru este ascuns atat de bine in meniu si intr-un loc atat de contraintuitiv incat nu am fost in stare sa descopar si singur. Bine macar ca se poate.
Copy paste din raspunsul primit de la ei:
"Pentru a cumpara perioada de activitate, aveti posibilitatea sa selectati aceasta optiune si din contul My Orange – Tarife si optiuni – bifati “Alte optiuni” – selectati “Cumpara perioada de activitate”.
Optiunea va ofera 30 de zile perioada de activitate si se va retrage suma de 2.38 euro (TVA inclus).
Ne cerem scuze pentru timpul indelungat de asteptare, insa in acest moment avem un numar mai mare de solicitari pe care le tratam in ordinea intrarii acestora.
Daca aveti nevoie de asistenta va stam la dispozitie cu informatii suplimentare sau suport si prin intermediul chatului.
In urma raspunsului de mai sus este posibil sa fiti invitat sa participati la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra. In speranta ca acest raspuns ajuta la clarificarea situatie, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciul Clienti Orange la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming"
Consider asta ca fiind solutie la raspunsul meu
la 06-07-2022 12:33 PM
la 06-07-2022 12:39 PM
la 06-07-2022 12:53 PM
la 06-07-2022 01:27 PM
la 06-07-2022 01:38 PM
la 06-07-2022 01:40 PM
la 06-07-2022 01:58 PM
la 06-07-2022 02:09 PM
la 06-07-2022 11:26 PM
la 06-07-2022 11:57 PM
la 07-07-2022 12:10 AM
la 07-07-2022 12:12 AM
la 07-07-2022 12:18 AM
la 07-07-2022 10:24 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor