anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cumparare de valabilitate cartela prepay care nu se afla intr-un telefon

Anonim
Neaplicabil
Sunt interesat sa cumpar valabilitate lunara la pretul de 2 EUR.
Am gasit ca acest lucru se poate face sunand la *100#.
Cartela in discutie se afla insa intr-o centrala de alarma si nu pot suna de pe ea acolo unde se afla.
Am cautat si alte modalitati de a cumpara valabilitate,din contul meu in web browser sau in aplicatia My Orange, nu am gasit.
Exista vreo posibilitate de a cumpara valabilitate pentru o cartela prepay daca acesta nu se afla intr-un telefon ?
Stiu ca as putea scoate cartela si sa o pun in telefon, insa este deranj sa o scot lunar si sa o pun la loc... accesul la ea nu este tocmai facil deci aceasta nu ar fi o solutie pentru mine.
1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Dupa 9 zile a raspuns si client service Orange. Uitasem deja ceva am intrebat.
Exista posibilitatea cumpararii de valabilitate din contul My Orange,
Din pacate locul de unde se poate face acest lucru este ascuns atat de bine in meniu si intr-un loc atat de contraintuitiv incat nu am fost in stare sa descopar si singur. Bine macar ca se poate.

 

Copy paste din raspunsul primit de la ei:

"Pentru a cumpara perioada de activitate, aveti posibilitatea sa selectati aceasta optiune si din contul My Orange – Tarife si optiuni – bifati “Alte optiuni” – selectati “Cumpara perioada de activitate”.

Optiunea va ofera 30 de zile perioada de activitate si se va retrage suma de 2.38 euro (TVA inclus).

Ne cerem scuze pentru timpul indelungat de asteptare, insa in acest moment avem un numar mai mare de solicitari pe care le tratam in ordinea intrarii acestora.

Daca aveti nevoie de asistenta va stam la dispozitie cu informatii suplimentare sau suport si prin intermediul chatului.

In urma raspunsului de mai sus este posibil sa fiti invitat sa participati la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra. In speranta ca acest raspuns ajuta la clarificarea situatie, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciul Clienti Orange la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming"

 

Consider asta ca fiind solutie la raspunsul meu

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

RafaHelper
#StarMember
Salut @Solange, Cei de la DIGI au rețea 2G, ai aici harta de acoperire https://www.digi.ro/asistenta/acoperire-servicii-portabilitate/acoperire-servicii iar daca e semnal acolo combinatia de 2 euro la 3 luni e foarte ok, dar la fel poti trimite doar SMS in retea.

FLo1
#StarMember
@rafa: Frumoasă povestea acelei hărți, dar îți pot confirma din cele testate de mine că este o simplă abureală. Adică acoperirea lor este mai mult ”virtuală” conform acelei hărți. Mai exact, 3G-4G în zone deschise (deci nu la interior) și colorate complet ajungi de fapt la limite de zonă cu semnal. Adică zone în care s-ar zice că treci de pe un ”satelit”.... pe altul.

RafaHelper
#StarMember
@FLo1, normal ca trebuie testata acoperirea. La mine in zona si alte zone vizitate in tara funcționează acoperirea 2G. Sunt zone unde Orange nu are semnal si are DIGI, e normal sa fie asa.

Anonim
Neaplicabil

Dupa 9 zile a raspuns si client service Orange. Uitasem deja ceva am intrebat.
Exista posibilitatea cumpararii de valabilitate din contul My Orange,
Din pacate locul de unde se poate face acest lucru este ascuns atat de bine in meniu si intr-un loc atat de contraintuitiv incat nu am fost in stare sa descopar si singur. Bine macar ca se poate.

 

Copy paste din raspunsul primit de la ei:

"Pentru a cumpara perioada de activitate, aveti posibilitatea sa selectati aceasta optiune si din contul My Orange – Tarife si optiuni – bifati “Alte optiuni” – selectati “Cumpara perioada de activitate”.

Optiunea va ofera 30 de zile perioada de activitate si se va retrage suma de 2.38 euro (TVA inclus).

Ne cerem scuze pentru timpul indelungat de asteptare, insa in acest moment avem un numar mai mare de solicitari pe care le tratam in ordinea intrarii acestora.

Daca aveti nevoie de asistenta va stam la dispozitie cu informatii suplimentare sau suport si prin intermediul chatului.

In urma raspunsului de mai sus este posibil sa fiti invitat sa participati la un sondaj de opinie referitor la maniera in care eu am tratat solicitarea dumneavoastra. In speranta ca acest raspuns ajuta la clarificarea situatie, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciul Clienti Orange la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming"

 

Consider asta ca fiind solutie la raspunsul meu

DanielaH
Moderator
@Solange, mulțumim pentru feedback! Am marcat noi răspunsul tău ca soluție. Te mai așteptăm.