anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum se schimba data reactivarii automate a unei optiuni recurente?

anpa
Junior
Salut, sunt pe Prepay, folosesc Optiunea 5 Eur.
Aveam activata optiunea 5E recurenta cu reactivarea pe data de 10 a lunii. Am vrut sa schimb aceasta data sa fie mai la sfarsitul lunii, sa reincarc odata cu alte facturi, am ales data de 28 a lunii.
De regula incarcam cu 5E credit cu o zi inainte si asteptam ziua de reactivare automata.
In Decembrie 2019 am zis sa fac schimbarea datei de reincarcare, asa ca pe 9 Dec am incarcat direct cu Optiunea de 5E, astfel ca pe 10 cea recurenta nu s-a mai reactivat automat, ca nu avea cu ce, in MyOrange imi arata ambele optiuni, una recurenta inactiva si una nerecurenta activa. Pe 12 Dec am dezactivat-o pe cea recurenta inactiva din MyOrange desktop, site-ul vechi, confirmat in *100#, imi spunea ca nu mai am nici o optiune.
Apoi am asteptat pana pe 28 Dec, am reincarcat 5E credit si am activat inca o Optiune de 5E recurenta prin *100#, confirmat.
Acum aveam practic 2 Optiuni 5E active, una recurenta si una nu.
Credeam ca am atins scopul, sa am reactivarea automata pe 28 a lunii.
Dar se pare ca nu. Dupa 10 Ian 2020, cand a expirat optiunea nerecurenta de pe 10 Dec, mai am doar optiunea recurenta, insa in MyOrange imi zice ca data de reactivare automata urmatoare e 10 Feb 2020, nu 28 Ian cum ma asteptam.
Deci desi am dezactivat optiunea recurenta si apoi am activat-o din nou la alta data, ea tine minte tot data initiala de reactivare automata.
Cu ce gresesc ?
Cum se poate schimba data reactivarii automate a unei optiuni recurente ?
Multumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Poti dezactiva optiunea recurenta, din contul tau online, sectiunea optiuni si tarife / modificare optiuni sau prin apel gratuit la *100# - serviciul Selfcare.. Ulterior, iti poti activa o noua optiune recurenta, in ziua in care doresti.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

teacher_
#StarMember
Salut! Prima data oprește activarea opțiunii prin apel la *100*3*1#, așteaptă mesajul de confirmare, iar apoi va trebui să aștepți data la care vrei sa faci acea reîncărcare cu opțiune recurentă. In acea dată trebuie sa activezi acea opțiune recurentă din nou. Am avut și eu de furca acum vreo 2 ani, și așa am procedat. Daca nu aștepți mesajul de confirmare cu oprirea opțiunii pt data de 10, chiar daca nu ai credit, in sistem ești înregistrat cu reîncărcare automata a opțiunii.

Salut! Poti dezactiva optiunea recurenta, din contul tau online, sectiunea optiuni si tarife / modificare optiuni sau prin apel gratuit la *100# - serviciul Selfcare.. Ulterior, iti poti activa o noua optiune recurenta, in ziua in care doresti.

anpa
Junior
Am descoperit problema. De fapt eu facusem bine tot, optiunea recurenta isi schimbase bine data de reactivare automata pe 28 a lunii. Problema e de fapt la ce afiseaza MyOrange, afiseaza o data gresita la reactivarea optiunii recurente, si in aplicatie si in varianta desktop, si versiunea noua si cea veche de site. Doar la *100# pe ramura optiunii afiseaza data corecta, si de asemenea in aplicatie la Cronos se poate vedea data valabilitatii minutelor si mesajelor nelimitate in retea, sau in SMS-ul de notificare. Insa atentie ca data afisata corect in locurile descrise mai sus, este data la care optiunea este deja expirata, adica valabilitatea curenta e pana la acea data, dar exclusiv. Trebuie sa reincarcati credit din ziua precedenta celei afisate pentru reactivare automata, altfel va mananca din credit daca nu este suficient, sau ramaneti fara optiuni activa.